آفتاب

خشم رژیم صهیونیستی از کشته شدن 3 شهرک نشین

خشم رژیم صهیونیستی از کشته شدن 3 شهرک نشین

تهران– ایرنا– ˈمارک رگیوˈ سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی که از کشته شدن سه صهیونیست شهرک نشین به خشم آمده است، حماس را به عنوان یک ˈماشین جنگیˈ توصیف کرد.

رگیو به شبکه تلویزیونی فرانس 24 گفت:ˈ ما علیه ماشین جنگی حماس اقدام خواهیم کرد، زیرا به غیرنظامیان اعلام جنگ کرده است.ˈ

وی با تهدید کردن حماس به اقدام علیه آن، در تلاش برای القای همراهی جهانیان با این رژیم مدعی شد: این تنها اسراییل نیست که حماس را یک گروه تروریستی می داند، بلکه در کانادا، استرالیا، ژاپن و دیگر کشورها هم حماس به طور رسمی یک سازمان تروریستی اعلام شده است.ˈ

چندی قبل سه صهیونیست به طرز مشکوکی در منطقه الخلیل ربوده شدند و رژیم صهیونیستی بدون بررسی موضوع، بی درنگ گروه های مقاومت و به ویژه حماس را به ربودن آنها متهم کرد. جنبش حماس در همان زمان با رد این اتهام ، سخنان اسرائیلی ها را در راستای سناریویی جدید برای افزایش تنش علیه غزه و دولت وحدت ملی دانست.

کشف جسد این سه شهرک نشین صهیونیستی در نزدیکی شهر ˈحلحول الخلیل ˈدر روز گذشته (دوشنبه)، دستاویزی را برای رژیم صهیونیستی فراهم کرد تا فلسطینیان رابه اجرای عملیات بی سابقه نظامی در غزه و کرانه باختری تهدید کند، حماس چنین عملیات تجاوزکارانه ای را به مثابه باز کردن «درهای جهنم» به روی صهیونیست ها خواند.

رسانام **1302**2017 *1446
کد N368553

وبگردی