آفتاب

حماس: درهای جهنم را به روی نتانیاهو می گشاییم

حماس: درهای جهنم را به روی نتانیاهو می گشاییم

تهران - ایرنا - به دنبال تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص حمله گسترده به غزه، جنبش حماس درباره هر گونه اقدام نظامی صهیونیست ها هشدار داد و تأکید کرد که در صورت حمله صهیونیستی ها به غزه، حماس درهای جهنم را به روی ˈبنیامین نتانیاهوˈ می گشاید.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماس هشدار داد در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد علیه حماس جنگی به راه اندازد، دروازه های جهنم را به روی خود باز می کند.

این تهدید جدی ˈحماسˈ در واکنش به ادعاهای رژیم صهیونیستی پس از متهم کردن حماس به دست داشتن در ماجرای ناپدید شدن و مرگ 3 صهیونیست، مطرح شده است.

ˈسامی ابوزهریˈ سخنگوی حماس تصریح کرد: از تهدیدات بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) در خصوص حمله نظامی به باریکه غزه باکی نداریم.

ابوزهری مسوولیت تشدید اوضاع و درگیری ها در نوار غزه را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد که نتانیاهو در صدد تحریف واقعیت ها است و باید بداند که حماس ترسی از تهدیدات وی به دل راه نمی دهد و اگر حماقت دیگری از جانب وی صورت گیرد و این رژیم بخواهد به غزه حمله کند، دنیا را برای نتانیاهو تبدیل به جهنم می کنیم.

مارک رگو، سخنگوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، حماس را در ماجرای مرگ سه صهیونیست مسؤول دانست.

* حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان

با وجود پیدا شدن جسد سه صهیونیست، حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی همچنان ادامه دارد.

در همین حال منابع رسانه ای اعلام کردند که چهار فلسطینی در حمله هوایی صبح امروز ارتش رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه زخمی شدند.

همچنین یک جوان فلسطینی در اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر به شهادت رسید.

منابع خبری دیشب (دوشنبه شب) از پیدا شدن اجساد سه صهیونیست در الخلیل خبردادند.

به دنبال اعلام این خبر کابینه رژیم صهیونیستی جلسه فوق العاده تشکیل داد.

خاورم**7074**1275
کد N368188

وبگردی