آفتاب

استعفای سرمربی نیجریه پس از حذف از جام جهانی

استعفای سرمربی نیجریه پس از حذف از جام جهانی

استفان کشی از هدایت تیم ملی نیجریه استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه پس از شکست این تیم برابر فرانسه در نشستی خبری از عملکرد گیگر، داور آمریکایی انتقاد کرد و گفت: فکر نمی‌کنم گلی که به ثمر رساندیم آفساید بوده باشد. البته من بدون این که صحنه تلویزیونی آن را دیده باشم، این ادعا را می‌کنم. با این حال داور هم مثل ما یک انسان است و ممکن است اشتباه کند.

او ادامه داد: با این حال من از قضاوت داور در بازی به هیچ وجه راضی نیستم. این اولین بار است که در طول عمر مربیگری‌ام از داوری صحبت می‌کنم. در دو صحنه تکل بسیار بدی بر روی بازیکنان ما انجام شد، اما داور هیچ واکنش خاصی نشان نداد.

کشی با بیان این که دیگر در تیم ملی فوتبال نیجریه کار نمی‌کند، گفت: هر باختی دردآور است. به ویژه وقتی می‌بینید که فوتبال خوبی بازی می‌کنید و بازیکنانتان آنچه را که به آنها گفته‌اید در زمین پیاده می‌کنند.

سرمربی نیجریه در حالی از سمت خود استعفا داد که پیش از جام جهانی هم از او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی نام برده می‌شد. البته در همان زمان فدراسیون آفریقای جنوبی اخبار برخی از رسانه‌های نیجریه ایی در این رابطه را قویا تکذیب کرد.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N367934

وبگردی