آفتاب

حملات رژیم صهیونیستی به غزه از زمین، هوا و دریا

حملات رژیم صهیونیستی به غزه از زمین، هوا و دریا

تهران- ایرنا - گزارش های منابع خبری در بامداد روز سه شنبه حاکی از حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه از زمین، هوا و دریا است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه فلسطین الیوم، جنگنده های رژیم اشغالگر تاکنون بیش از 30 حمله هوایی به مکان های مختلف غزه انجام داده اند و املاک غیرنظامیان را دراین بخش هدف قرار داده اند.

خبرنگار فلسطین الیوم به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که 30 موشک نیز به مراکز نظامی غزه وابسته به گروه های مقاومت فلسطینی در جنوب غزه اصابت کرده است.

همچنین قایق های جنگی رژیم اشغالگر قدس نیز از دریا مراکز مقاومت فلسطینی را در غزه هدف قرار داده اند. تاکنون هدف قرار گرفتن پایگاه های «عرین»، «القادسیه»، «مهاجر»، «الحشاشین»، «حطین»، «عین جالوت» و «السفینه» گزارش شده است.

این رسانه فلسطینی از حملات زمینی نیز به بخش غزه خبر داد. ده ها منزل فلسطینیان بر اثر این حمله ها تخریب شده است.

منابع بیمارستانی غزه تاکنون خبری درباره تلفات انسانی این حملات نداده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از الخلیل، نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی همچنین بامداد سه شنبه منازل دو مظنون اصلی ربودن و به قتل رساندن سه شهرک نشین را در کرانه باختری تخریب کردند.

براساس این گزارش ، منازل «مروان القواسمه» و «عامر ابو عیشه» از اعضای جنبش حماس در شهر الخلیل بدست ارتش اسرائیل منفجر و ویران شد.

یک گروه مدافع حقوق بشر، این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی را نخستین اقدام تنبیهی از زمان توقف چنین اقدامات تخریبی در سال 2005 میلادی تاکنون عنوان کرده است.

شبس**9241** 1552
کد N367692

وبگردی