آفتاب

ارتش پاکستان حملات زمینی علیه شبه نظامیان را آغاز کرد

ارتش پاکستان حملات زمینی علیه شبه نظامیان را آغاز کرد

اسلام آباد – ایرنا – ارتش پاکستان اعلام کرد بعد از گذشت دوهفته از حملات هوایی نیروهای این کشور علیه شبه نظامیان مناطق قبایلی وزیرستان شمالی، حملات زمینی علیه این شبه نظامیان از روز دوشنبه با پشتیبانی واحدهای توپخانه و زرهی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ˈعاصم باجواˈ سخنگوی ارتش پاکستان گفت: بعد از تخلیه منطقه از ساکنان غیرنظامی، حملات زمینی در داخل و اطراف منطقه میرانشاه در وزیرستان شمالی از صبح امروز آغاز شده است.

ارتش پاکستان ضمن آغاز حمله زمینی به منطقه میرانشاه، جستجوی خانه به خانه را نیز در این منطقه در دستور کار قرار داده است.

بنا به گفته سخنگوی ارتش پاکستان، در جریان حملات زمینی به مناطق قبایلی وزیرستان شمالی، تاکنون 15 تروریست کشته شده و سه نفر از سربازان ارتش پاکستان نیز مجروح شده اند. همچنین چند تونل زیرزمینی و کارگاه تولید مواد منفجره نیز در منطقه کشف شده است.

عاصم باجوا همچنین از حمله توپخانه ای و تانک های ارتش علیه مواضع تروریست ها در شهر ˈمیرالیˈ در وزیرستان شمالی خبر داد. شهر میرالی بزرگترین مخفی گاه تروریست های محلی و خارجی حاضر در منطقه محسوب می شود.

از زمان آغاز حملات گسترده ارتش پاکستان علیه مواضع شبه نظامیان و تروریست ها از حدود دوهفته پیش تا کنون، بیش از 370 تروریست به هلاکت رسیده و 19 نفر از آنان نیز خود را تسلیم کرده اند ضمن اینکه دهها مخفی گاه تروریست ها منهدم شده است.

در جریان این حملات همچنین 17 نفر از سربازان ارتش پاکستان کشته شده اند.

آساق **1723 **1010
کد N367510

وبگردی