آفتاب
جزئیات جلسه استیضاح کنندگان با فرجی دانا /

اختلافات پا برجاست/ مهلت یک هفته ای استیضاح کنندگان به فرجی دانا

اختلافات پا برجاست/ مهلت یک هفته ای استیضاح کنندگان به فرجی دانا

یکی از نمایندگان امضا کننده استیضاح وزیر علوم با اشاره به جلسه استیضاح کنندگان با وزیر علوم و برخی مسئولان دولتی گفت: نمایندگان حاضر در این جلسه وکالتی از سایر استیضاح کنندگان نداشتند و نمی توانستند در مورد منتفی بودن یا نبودن استیضاح تصمیم بگیرند لذا استیضاح همچنان پا برجاست.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به برگزاری جلسه برخی امضا کنندگان استیضاح وزیر علوم، نائب رئیس مجلس و فرجی دانا گفت: در این جلسه انتقادات نمایندگان مطرح شد فرجی دانا نیز موضوعاتی را مطرح کرده و پاسخ داد.

وی با بیان اینکه این جلسه در راستای مصلحت اندیشی آقای ابوترابی نائب رئیس مجلس تشکیل شد گفت: نمایندگان حاضر در این جلسه وکالتی از سایر استیضاح کنندگان نداشتند و نمی توانستند در مورد منتفی بودن یا نبودن استیضاح تصمیم بگیرند لذا استیضاح همچنان پا برجاست.

همچنین یکی دیگر از نمایندگان مجلس که نخواست نامش مطرح شود به مهر گفت : در حاشیه جلسه روز گذشته دو جلسه دیگر بین نمایندگان استیضاح کننده و وزارت علوم برگزار می شود که یکی از این جلسات صبح امروز برگزار شده  جلسه بعدی نیز قرار است طی دو روز آینده برگزار شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که وعده های داده شده به نمایندگان ظرف یک هفته آینده محقق نشود حتما استیضاح وزیر علوم اعلام وصول خواهد شد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: تا هفته آینده حتما نتیجه نهایی انجام یا عدم انجام استیضاح مشخص خواهد شد.

به گزارش مهر الیاس نادران در جلسه هفته گذشته از هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خواست کرد طرح استیضاح وزیر علوم را اعلام وصول کنند که محمد رضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را برعهده داشت از جلسه لاریجانی با وزیر علوم برای بررسی ابهامات و اتقادات استیضاح کنندگان خبر داد.

لغو بورسیه برخی دانشجویان دکتری، ساز و کار وزرات علوم برای انتصاب روسای دانشگاه ها ، بازگشت دانشجویان ستاره دار به دانشگاه ها از موارد مهم طرح استیضاح است.

کد N366824

وبگردی