آفتاب
وزیر خارجه استرالیا:

ماه رمضان یک پیام جهانی است که همگان در آن شریک هستند

ماه رمضان یک پیام جهانی است که همگان در آن شریک هستند

تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه استرالیا در پیامی، حلول ماه مبارک رمضان را به مسلمانان سراسر جهان تبریک گفت و تاکید کرد که ماه رمضان حامل پیام بردباری، شفقت، امید و به عنوان یک پیام جهانی است که همگان در آن شریک هستند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سفارت استرالیا در تهران ، «جولی بیشاب» در این پیام خاطرنشان کرد: ماه رمضان، زمانی برای تفکر، اخلاص معنوی و نو شدن است و خانواده های مسلمانان در سراسرجهان در این ماه دور هم گرد می آیند تا اهمیت ایمان و جوامع خود را جشن بگیرند.

وی در این پیام یادآور شد: مسلمانان در این ماه با روزه گرفتن و اقدامات خیرخواهانه کسانی را که از رفاه کمتری برخوردارند، یاد می کنند.

وزیر امور خارجه استرالیا در این پیام افزود: در استرالیا، این ماه فرصتی برای ما است که مشارکت ارزشمند برادران و خواهران مسلمان با ملت خود را ارج نهیم.

بیشاب در این پیام یادآور شد: مسلمانان تبعه استرالیا به بیش از 60 گروه قومی تعلق دارند که این کشور را به 5/1 میلیارد مسلمان در سراسر دنیا متصل می سازد، این ارتباطات تجارت و روابط دوستانه ما را با ملت های مسلمان تقویت می کند.

وی تصریح کرد: مسلمانان استرالیا در ساختن کشوری موفق تر، پربارتر و متنوع تر به همه ما یاری می رسانند.

وزیر امور خارجه استرالیا دربخش دیگری از این پیام خاطرنشان کرد: بسیاری از مسلمانان استرالیا همزمان که ماه رمضان را جشن می گیرند در فکر اقوامی هستند که از آوارگی ، آشوب و درگیری در منطقه خاورمیانه و سایر نقاط رنج می برند. افکار ما با آنها خواهند بود و ما با آنها در امید به صلح شریک هستیم.

سیام**9173**1336
کد N366752

وبگردی