آفتاب

توطئه عملیات تروریستی در لاهور پاکستان خنثی شد

توطئه عملیات تروریستی در لاهور پاکستان خنثی شد

اسلام آباد - ایرنا - منابع خبری پاکستان گزارش دادند: نیروهای امنیتی پاکستان یکشنبه در شهر ˈلاهورˈ مرکز ایالت پنجاب در شرق این کشور قبل از هرگونه توطئه شبه نظامیان موفق به خنثی سازی عملیات تروریستی شدند.

به گزارش ایرنا، رسانه های پاکستانی به نقل از گزارش پلیس لاهور افزودند: نیروهای امنیتی از جمله ماموران اطلاعاتی و پلیس با متوقف کردن یک دستگاه کامیون در منطقه ˈشاهدره تاونˈ شهر لاهور راننده و یک سرنشین مظنون آن را بازداشت کردند.

در این گزارش آمده: نیروهای پلیس درحین جستجوی کامل از این کامیون ؛ مقادیر زیادی مواد منفجره ، نارنجک دستی و چاشنی های انفجار زمانی بمب کشف و ضبط کردند.

شبکه های خبری پاکستان نیز گزاش دادند: بلافاصله پس از کشف مواد منفجره و بمب از این خودرو, نیروهای خنثی سازی محل مورد نظر را تحت کنترل خود قرار داده و اقدام به عملیات پاکسازی کردند.

مقامات پلیس لاهور در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کردند: مظنونین بازداشت شده هم اکنون تحت بازجویی سازمان های امنیتی در لاهور قرار دارند.

منابع خبری نوشتند: در تحقیقات اولیه، افراد بازداشت شده به استفاده از مواد منفجره برای هدف قرار دادن تاسیسات و شخصیت های مهم دولتی در شهر لاهور اعتراف کرده اند.

آساق ** ا.ر**1392
کد N364547

وبگردی