آفتاب

بازیکنان اروگوئه: باختیم چون سوآرس نبود

بازیکنان اروگوئه: باختیم چون سوآرس نبود

بازیکنان تیم ملی فوتبال اروگوئه معتقد هستند که نبود لوئیس سوآرس در شکست این تیم برابر کلمبیا تاثیر زیادی داشت.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال اروگوئه در یک هشتم نهایی جام‌جهانی برزیل با دو گل برابر کلمبیا تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. بازیکنان اروگوئه معتقد هستند که نبود سوآرس تاثیر بسزایی در رقم خوردن این نتیجه داشت.



 


دیگو گودین، کاپیتان اروگوئه که گل پیروزی این تیم را برابر ایتالیا به ثمر رساند، گفت: بدون شک همه ما از این شکست ناراحت هستیم و احساس ناامیدی می‌کنیم؛ چرا که از دور رقابت‌ها کنار رفتیم و خداحافظی زودهنگامی با برزیل داشتیم.



 


 


او ادامه داد: درست است که از دور رقابت‌ها کنار رفتیم اما نمایش خوبی داشتیم و سربلند از جام کنار رفتیم. من به همه هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم؛ چرا که نهایت تلاش خود را داشتند اما شرایط بر ضد ما بود و در نهایت نتوانستیم به دور بعد صعود کنیم. غیبت سوآرس تاثیر بسزایی در حذف ما داشت؛ چرا که تاثیرگذارترین بازیکن ما بود اما نباید شکست برابر کلمبیا را فقط به نبود سوآرس ربط بدهیم. کلمبیا نمایش بسیار خوبی داشت و شایسته پیروزی بود. باید به این تیم به خاطر صعود به دور بعد تبریک بگویم. ما از برزیل حذف شدیم اما نمایش خوبی داشتیم و سربلند به کشور خود بازمی‌گردیم.



 


 


سباستین موتس، دیگر مدافع اروگوئه هم معتقد است که غیبت سوآرس در رقم خوردن این شکست برابر کلمبیا تاثیر داشت: "سوآرس بازیکن بزرگی است و نیاز مبرمی به او در این دیدار داشتیم. اگر او در این دیدار حضور داشت می‌توانستیم نتیجه بهتری به دست آوریم."



 


 


انتظار می‌رفت که ادینسون کاوانی دیگر مهاجم اروگوئه جای خالی لوئیس سوآرس را در دیدار برابر اروگوئه پر کند، اما مهاجم پاری‌سن‌ژرمن نمایش خوبی نداشت و مانع از شکست دو بر صفر تیمش نشد. او هم معتقد است که نبود سوآرس در رقم خوردن شکست دو بر صفر برابر کلمبیا تاثیر داشت. کاوانی گفت: "محرومیت سوآرس ضربه سنگینی به ما زد. باید اعتراف کرد که نبود او در شکست برابر کلمبیا تاثیرگذار بود. این محرومیت سنگین برای او ظالمانه بود و بر آینده‌اش تاثیر خواهد گذاشت."



 


 


انتهای پیام



           
کد N364531

وبگردی