آفتاب

تمدید مهلت ثبت‌نام طرح اعطای مدرک به داوران قرآن

تمدید مهلت ثبت‌نام طرح اعطای مدرک به داوران قرآن

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به استقبال افراد به شرکت در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن، از تمدید مهلت ثبت‌نام در این طرح تا 10 تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد ضرغام با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن کریم، اظهار کرد: ثبت‌نام در این طرح از هفتم خرداد‌ماه 1393 آغاز شد و قرار بود تا هفتم تیرماه پایان پذیرد اما با توجه به استقبال افراد از این طرح تصمیم گرفتیم زمان ثبت‌نام را تمدید کنیم.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن تا 10 تیرماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون 337 نفر برای شرکت در آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 202 نفر را خواهران و 135 نفر را برادارن شامل می‌شوند.

ضرغام با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن می‌توانند از طریق سایت تلاوت اقدام به ثبت‌نام کنند، گفت: این طرح در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست این آزمون‌ها به صورت کتبی و شفاهی در رشته‌های وقف و ابتداء، تجوید و حسن حفظ در روز 16 مردادماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: افرادی که در مرحله نخست این آزمون‌ها پذیرفته شدند برای شرکت در مرحله دوم که در 27 شهریور‌ماه برگزار می‌شود، باید به صورت مجدد اقدام به ثبت‌نام کنند.

ضرغام درخصوص آزمون‌های مرحله نهایی خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی افراد باید علاوه بر مطالعه آیین‌نامه و یادگیری تلاوت‌های کاربردی، فیلم‌های مربوط به دوره تخصصی داوری را که بر روی سایت تلاوت قرار می‌گیرد دیده باشند تا پس از پخش تلاوت‌ها به درستی بتوانند داوری کنند.

انتهای پیام

کد N364410

وبگردی