آفتاب
اخبار عراق/

اعزام بیش از 900 داوطلب مقابله با داعش به فلوجه/هلاکت 19 تروریست در الرمادی

اعزام بیش از 900 داوطلب مقابله با داعش به فلوجه/هلاکت 19 تروریست در الرمادی

اعزام بیش از 900 داوطلب مقابله با داعش به فلوجه و هلاکت 19 تروریست در شهر الرمادی از جمله خبرهای امنیتی عراق به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المسله، یک منبع امنیتی در استان نجف شب گذشته اظهار داشت که بیش از 900 داوطلب مقابله با گروه تروریستی داعش از نجف راهی فلوجه شده اند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: این افراد 977 نفر هستند که روز شنبه برای مشارکت با نیروهای امنیتی در مبارزه با تروریست های داعش راهی فلوجه شده اند.

مردم عراق در پی صدور فتوای مراجع دینی این کشور درباره ضرورت دفاع در مقابل داعش آماده کمک به نیروهای امنیتی و ارتش شده اند و در استان های مختلف عراق یگان هایی برای جذب افراد داوطلب تشکیل شده است. این افراد پس از آموزش های لازم آماده نبرد با تروریست های داعش می شوند.

سومریه نیوز نیز به نقل از "رشید فلیح" فرمانده عملیات استان الانبار گزارش داد: بیش از 19 نفر از تروریست های داعش در شمال الرمادی به هلاکت رسیدند.

این افراد در جریان عملیات نیروی هوایی عراق و با همکاری اطلاعاتی در منطقه "البوبالی الماحوز" به هلاکت رسیدند. همچنین شماری از خودروهای گروه داعش منهدم شد.

کد N364080

وبگردی