آفتاب

ژولیو سزار: هنوز سه بازی تا قهرمانی برزیل باقی مانده است

ژولیو سزار: هنوز سه بازی تا قهرمانی برزیل باقی مانده است

ژولیو سزار می‌گوید کار برزیل در جام‌جهانی هنوز تمام نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دروازه‌بان تیم ملی برزیل که در دیدار شب گذشته (شنبه) مقابل شیلی ستاره تیمش بود و دو پنالتی را مهار کرد، بعد از بازی گفت: از همه هواداران و دوستداران تیم ملی برزیل تشکر می‌کنم که تا پایان بازی ما را حمایت کردند. یکی از بهترین روزهایمان را پشت سر گذاشتیم و الان نگاه‌مان به آینده است.

چهار سال پیش برزیل در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 مقابل هلند مغلوب شد و در آن بازی از ژولیو سزار به عنوان یکی از عاملان حذف برزیل نام برده شد. او در این رابطه گفت: چهار سال پیش مصاحبه خیلی تندی انجام دادم و امروز آن کار را تکرار می‌کنم اما در نهایت خوشحالی. فقط خدا می‌داند که بعد از آن بازی تا به امروز به من و خانواده ام چه گذشت.

دروازه‌بان برزیل در ادامه گفت: کار ما هنوز تمام نشده است. سه بازی دیگر در پیش داریم. قاطعانه می‌گویم که ما برای برد در این سه بازی به میدان می‌رویم. امیدوارم مصاحبه بعدی من با شما بعد از قهرمانی برزیل باشد.

سزار درباره تیم شیلی گفت: انتظار داشتیم که بازی سختی مقابل این تیم داشته باشیم. اگر چه آنها در نیمه نخست خوب بازی کردند و در کل کار را برای ما سخت کرده بودند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N364014

وبگردی