آفتاب

داوید لوئیز: پنالتی را گل زدم دردم بیشتر شد!

داوید لوئیز: پنالتی را گل زدم دردم بیشتر شد!

مدافع تیم ملی برزیل عنوان کرد تا چند روز قبل حتی نمی‌توانسته راه برود و با تلاش کادر پزشکی برزیل خودش را به این دیدار رساند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برزیل موفق شد با برتری 3 بر 2 در ضربات پنالتی و 4 بر 3 در مجموع دیدار به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه یابد.

داوید لوئیز که موفق شد یک گل در جریان بازی به ثمر برساند و پنالتی خود را نیز تبدیل به گل کند نقش مهمی در این پیروزی داشت. او پس از پایان مسابقه گفت: از گلی که به ثمر رساندم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی خوشحالم. خدا را برای هر چیزی که در زندگی به من داده شکر می‌کنم. از خانواده‌ام و تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند نیز تشکر می‌کنم. خصوصا می‌خواهم از بازیکنان برزیل تشکر کنم که در این دیدار با تمام توان جنگیدند.

مدافع جدید پاری سن ژرمن در ادامه گفت: تا چند روز پیش نمی‌توانستم حتی راه بروم اما کادر پزشکی خیلی روی من کار کرد و البته اسکولاری نیز در این شرایط سخت به من اعتماد کرد و به من بازی داد. وقتی پنالتی‌ام را به گل تبدیل کردم دردم خیلی بیشتر از قبل شد اما همان طور که قبلا هم گفتم تا پای جان برای موفقیت برزیل تلاش خواهم کرد.

برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با برنده دیدار اروگوئه و کلمبیا دیدار می‌کند.

انتهای پیام

کد N363679

وبگردی