آفتاب

پیش‌بینی رونالدو از فینالیست‌های جام‌جهانی برزیل

پیش‌بینی رونالدو از فینالیست‌های جام‌جهانی برزیل

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل اطمینان دارد که دو تیم آرژانتین و برزیل به فینال جام‌جهانی 2014 صعود خواهند کرد. او می‌گوید قهرمان نشدن برزیل یک کابوس برای همه برزیلی‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی 2014 برزیل وارد ایستگاه جدیدی شده است و رفته رفته چهره تیم های که بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارند، مشخص می‌شود.

برزیل با توجه به آن که میزبان این رقابت‌هاست شانس زیادی برای رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی دارد. از طرف دیگر تیم ملی فوتبال آرژانتین هم با لیونل مسی از شانس‌های اصلی قهرمانی در این رقابت‌هاست.

رونالدو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل پیش بینی می کند که دو تیم برزیل و آرژانتین به فینال صعود کنند البته او امیدوار است که تیم ملی کشورش از امتیاز میزبانی استفاده کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. رونالدو که 15 گل در جام های جهانی به ثمررسانده است و به همراه میروسلاو کلوزه ، رکوردار گلزنی در جام جهانی است، گفت: اطمینان دارم که دیدار فینال را دو تیم برزیل و آرژانتین برگزار خواهند کرد. پیش از این به رسانه ها گفتم که این دو تیم به فینال صعود می کنند و الان هم سر حرف خودم هستم.

او ادامه داد: رسیدن دو تیم برزیل و آرژانتین به فینال برای بسیاری یک رویا به شمار می‌آید. امیدوارم که در نهایت این برزیل باشد که جام قهرمانی را در خانه بالای سر می برد اما باید بگویم که شکست در این رقابت ها برای ما یک کابوس به شمار می آید.

رونالدو در جام جهانی 2002 موفق شد جام قهرمانی را با برزیل بالای سر برد و به عنوان بهترین بازیکن آن رقابت‌ها انتخاب شود.

انتهای پیام

کد N363027

وبگردی