آفتاب

همکاری تروریستی موساد و داعش در لبنان

همکاری تروریستی موساد و داعش در لبنان

بیروت - ایرنا - منابع خبری لبنانی تاکید کردند بازداشت های اخیر و شیوه عمل تروریست های داعشی سعودی در لبنان جای هیچ شکی را باقی نمی گذارد که بین سازمان تروریستی رژیم صهیونیستی (موساد) و داعش سعودی ارتباطی تنگاتنگ در انفجارهای تروریستی در لبنان برقرار است.

به گزارش ایرنا، منابع خبری لبنانی روز شنبه خاطرنشان کردند که سازمان های تروریستی صهیونیستی بویژه موساد و مزدوران آنها از تروریست های داعشی سعودی « حمایت اطلاعاتی» می کنند و مکان دقیق و شرایط اهدافی را که قرار است داعشی های انتحاری هدف قرار دهند در اختیار آنها قرار می دهند.

« جولی ابو عراج» روزنامه نگار لبنانی مقیم سرزمین های اشغالی فلسطین که اکنون برای تلویزیون رژیم صهیونیستی کار می کند، قبلا گفته است نواری را در اختیار دارد که نشان می دهد موساد و گروه های تروریستی تکفیری سرگرم برنامه ریزی برای ترور ژنرال« عباس ابراهیم» فرمانده نیروهای امنیت عمومی لبنان هستند.

موساد و مزدوران لبنانی آن بارها در لبنان اقدام به عملیات تروریستی کرده است.

برخی از مزدوران موساد اخیرا از زندان های لبنان آزاد شدند.

تحقیقات در باره انفجار تروریستی ضهر البیدر منطقه بقاع در شرق لبنان و بازجویی از تروریست داعشی سعودی که در جریان انفجار انتحاری هتل « دو روی» منطقه الروشه بیروت آشکار کرده است که ژنرال ابراهیم هدف اصلی بوده و پشت صحنه این دو اقدام تروریستی موساد و داعش حضور دارند.

رسانه های لبنانی نوشتند، داعشی سعودی « عبدالرحمن بن ناصر الشنیفی» که در بازداشت نیروهای امنیت عمومی لبنان است، اعتراف کرده که او و « علی بن ابراهیم الثوینی» رفیقش از استانبول به بیروت منتقل شدند تا در یک عملیات همزمان دو مرحله ای انتحاری ژنرال عباس ابراهیم فرمانده نیروهای امنیت عمومی لبنان را ترور کنند.

داعشی سعودی علی بن ابراهیم الثوینی هنگام حمله روز چهارشنبه نیروهای امنیت عمومی لبنان به هتل « دو روی» منطقه الروشه بیروت با منفجر کردن کمربند انفجاری به هلاکت رسید.

طبق دستور امیران داعشی قرار بوده است که از رخنه امنیتی مراسم تکریم دو اسقف ربوده شده لحام و ابراهیم در رستوران «حنوش» شهرک اشتورا در منطقه بقاع در شرق لبنان برای اجرای ترور ژنرال ابراهیم استفاده شود.



** موفقیت های جدید نیروهای امنیتی لبنان

نیروهای امنیتی ارتش لبنان براساس اعترافات تروریست های بازداشت شده به شهرک « فنیدق» استان عکار در شمال لبنان از جمله مجمع العزیزیه و منطق الکفرون و عین البنات حمله کردند.

نیروهای ارتش در خانه « علی محمود کنعان» در شهرک فنیدق که اکنون فراری است، مقداری زیادی دینامیت ، 34 گلوله خمپاره 120 و 82میلیمتری، 14 قبضه پرتاب کننده گلوله خمپاره و 36 عدد نارنجک کشف و ضبط کردند.

خاورم ** 1324
کد N362865

وبگردی