آفتاب

امیرحسینی: روی سکوی لیگ جهانی والیبال می‌رویم

امیرحسینی: روی سکوی لیگ جهانی والیبال می‌رویم

ملی پوش سابق والیبال ایران با تحسین عملکرد تیم ملی در پیروزی مقتدرانه بر لهستان گفت: این تیم شایستگی قرارگرفتن در جمع سه تیم برتر جهان را دارد و مطمئن باشید که می توانیم روی سکو برویم.

امیرحسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایرن (ایسنا)، اظهار کرد: برابر لهستان بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. بازیکنان ایران خیلی خوب کار کردند. به غیر از ست اول در سایر لحظات واقعا خوب بودند. متاسفانه در اکثر مسابقاتی که تاکنون داشتیم در ست نخست خیلی خوب کار کردیم. اما در ست دوم و سوم هر چه کواچ خواسته بود، پیاده شد و بازی را از درست لهستان درآوردیم.

او گفت: در تمام بازیهایی که تیم والیبال ایران دراین چند وقت انجام داد، با ارنج ثابت و مشخصی بازی را آغاز کرد. تیم های روبرو می توانستند پیش بینی کنند که برنامه ایران برای شروع مسابقه چیست. به همین دلیل در ست اول تیم ما را مهار می کردند. قبلا ولاسکو در هر بازی نفرات را تغییر می داد. ولی کواچ با یک ترکیب خاص ست های نخست را شروع می کند. به نظرم در مسابقات جهانی می توانیم از چند ارنج برای شروع بازی ها بهره ببریم

وی افزود: لهستان از نظر تجربه تیم بسیار جوانی است. آن ها تجربه کافی را برای بازگشت به مسابقه در ست سوم نداشتند و تسلیم شدند. چهار بازیکن این تیم دومین سال حضور خود را در تیم ملی تجربه می کنند. لهستان هم تماشاگران زیادی دارد اما شور و هیجان و فشار تماشاگران ایران را در هیچ کجای دیگر نمی توان دید. پاسور آن ها بهترین پاسور مسابقات تا قبل از مسابقه با ایران بود اما جای او با معروف عوض شد. پاسور لهستان کاملا ترسیده بود و نمی توانست خوب بازی کند.

ملی پوش سابق والیبال ایران تاکید کرد: من خیالم از صعود ایران به دور نهایی لیگ جهانی راحت است. امیداورم خیلی راحت صعود کنیم. ایران می تواند جزو سه تیم برتر این مسابقات باشد. ترکیب فعلی والیبال ایران واقعا تیم آماده ای در اختیار دارد. کواچ خیلی خوب با این تیم کار می کند و اگر بازیکنان به همین ترتیب ادامه دهند روی سکو لیگ جهانی می رویم.

انتهای پیام

کد N362863

وبگردی