آفتاب

افزایش طلاق در سبزوار

افزایش طلاق در سبزوار

رئیس دادگستری سبزوار گفت: آمار پرونده‌های طلاق در سبزوار بیداد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، حجت‌السلام والمسلمین مهدی سید آبادی در جمع مسئولان و مردم سبزوار با بیان اینکه امروز وضعیت موجود در جامعه در حوزه ازدواج‌ وضعیت خوبی نیست، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل بی‌توجهی به جایگاه خانواده امروز شاهد افزایش طلاق‌ها و بالابودن تعداد این پرونده‌ها در سطح شهرستان هستیم.

رئیس دادگستری شهرستان سبزوار بابیان اینکه خانواده‌ها قبل از هرکاری باید نسبت به تربیت فرزندنشان کوشا باشند، افزود: تربیت اخلاقی و اسلامی فرزندان باید مورد توجه خانواده‌ها باشد تا آینده فرزندانشان تحت تاثیر امواج تهاجم فرهنگی قرار نگیرد.

وی با تاکید بر اینکه تیر زهرآلود دشمن همواره در کمین خانواده‌ها و فرزندان است، اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های خانواده در راستای مبارزه با پدیده‌های شومی مانند مواد مخدر و بی بندوباری‌های اجتماعی بهره گرفت تا شاهد بد اخلاقی، پرخاشگری، گسترش مواد مخدر، ناسازگاری در خانواده و طلاق در جامعه نباشیم.

رئیس دادگستری سبزوار با بیان اینکه دستگاه قضا تنها مرجع رسیدگی به شکایات و تظلمات در جامعه است، اظهار کرد: امروز همه ما با ناهنجاری‌هایی مانند موادمخدر، سرقت، نزاع دسته جمعی و فردی، استفاده از مشروبات الکلی و روابط ناسالم بین دختر و پسر آشنا هستیم و جامعه همواره نسبت به این نوع از ناهنجاری‌ها واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز با جرم‌های نوپدیدی به نام مزاحمت‌های تلفنی و جرائم رایانه‌ای روبه رو هستیم، افزود: متاسفانه جرائمی مانند مزاحمت‌های تلفنی در جامعه بیداد می‌کند که در برخی موارد منجر به گسست خانواده‌ها نیز می‌شود.

انتهای پیام

کد N362715

وبگردی