آفتاب
نماینده مردم زرند:

چشم انداز آینده اقتصاد کشور مثبت است

چشم انداز آینده اقتصاد کشور مثبت است

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید انرژی خود را صرف رشد اقتصادی و خروج از رکود کند.

حسین امیری خامکانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت یازدهم در یک سال گذشته اظهار کرد: دولت در یک سال گذشته دو کار را در عرصه اقتصاد انجام داد که ایجاد آرامش نسبی در فضای اقتصادی کشور نخستین کار در این زمینه بود.

وی افزود: دومین اقدام مهار تورم بود و این مسئله بر کسی پوشیده نیست که یک ثبات در فضای اقتصادی کشور و واحدها، واردات، نوسانات ارزی و کنترل ارز ایجاد شده و نوسانات ارز و تغییرات لحظه ای قیمت ها را که مردم شاهد بودند، مهار و آرامش به وجود آمده است.

امیری تصریح کرد: بی ثباتی اقتصادی و بی نظمی مالی که حاکم بود، مهار شد و تورم نقطه به نقطه که بالا و تورم مهارگسیخته در کشور وجود داشت، مهار شد.

وی بیان کرد: دولت در سال 92 این اقدامات اقتصادی را انجام داد و باید در بحث خروج از رکود و ایجاد رونق در واحدهای اقتصادی کمک کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق گزارش دولت، رشد اقتصادی کشور از 5 به صفر رسیده که این امر باید تاثیر خود را در افزایش تولید و اشتغال نشان دهد.

وی افزود: دولت باید انرژی خود را صرف رشد اقتصادی و خروج از رکود نماید.

امیری درباره چشم انداز آینده اقتصاد ایران گفت: بخشی از چشم انداز مربوط به فعالیت و ظرفیت های منطقه ای و بومی است و با تلاش هایی که در اقتصاد استان کرمان در حال انجام است، می توان امیدوار بود و احساس می شود که حتما چشم انداز آینده اقتصاد مثبت است.

وی تصریح کرد: در سطح کلان کشور نیز با توجه به تنش زدایی انجام شده و آرامش سیاسی حاکم بر کشور، سیاست خارجی و فعال تر شدن دیپلماسی نفتی می توان چشم انداز بهتری دید و اوضاع بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

کد N362714

وبگردی