آفتاب

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی قم درباره تغییر رئیس دانشگاه

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی قم درباره تغییر رئیس دانشگاه

شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم به مناسبت تغییر رئیس این دانشگاه بیانیه‌ای صادر و از زحمات سرپرست سابق تشکر کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

«با توجه به سند چشم‌انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی و نقش اول ایران از لحاظ علمی که در این چشم انداز دیده شده است و جایگاه رفیع دانشگاه و دانشگاهیان در ترسیم این چشم انداز و نقشی که در اصلاح فرهنگی، سیاسی، اعتقادی، علمی و صنعتی ایفا می‌کند بیش از پیش اهمیت جایگاه مدیریت در دانشگاه مشخص می‌گردد.

دانشگاه صنعتی قم با توجه به نو پا بودن و عدم توجه به آن از ابتدای تأسیس سال‌های خوبی را تجربه نکرده است و متاسفانه محیطی را که باید یک دانشگاه دارا باشد چه از لحاظ مکانی، رفتاری، تجهیزات، امکانات و مدیریتی در این چند سال اخیر از آن بی بهره بوده است.

در این مسیر رفع مشکلات بسیاری از دانشجویان را دیدیم که چشم به آینده و امید به بهتر شدن و اعتلای وضع دانشگاه را داشتند - جایی که چند سال از بهترین و مؤثرترین دوران زندگی شان را در آنجا می‌گذرانند- با توجه به همه تلاش‌های تیم مدیریتی قبلی صنعتی قم (در حد کفایت و مدیریتشان) که به دلایلی اعم از مشکلات مالی و...توفیق چشم گیری برای دانشجویان و دانشگاه حاصل نشد. عده‌ای امیدشان به یأس و عده‌ای نور امیدشان کم فروغ شد و اما عده‌ای نیز خوشبین باقی ماندند...و از آنجایی که طبق وعده صادق خداوند در قرآن کریم( إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْالرعد:11) تغییر در وضعیت جامعه‌ای جز به خواست همان افراد جامعه میسر نمی‌باشد، در نهایت این تغییر در دانشگاه صنعتی قم صورت گرفت.

حال با در نظر گرفتن این انتخاب جدید از سوی وزیر محترم دولت تدبیر و امید که امید شاکله دولتشان است مجدداً امید و حق را برای دانشجویان زنده کرده والبته به تحقق برسانند...انشاالله.

از این رو ما نیز بر خود لازم می‌دانیم که ضمن تقدیر از زحمات سرپرست سابق دانشگاه بر فرد منتخب و منتصب جناب دکتر فرجی دانا وزیر محترم علوم دولت یازدهم، یعنی جناب آقای دکتر محمد صادق آخوندی تبریک گفته و دست همیاری خود را برای ارتقاء و اعتلای دانشگاه صنعتی قم و یاری ایشان در این امر دراز می‌کنیم و امیدواریم با توجه به آشنایی و تسلّط خوب ایشان بر دانشگاه صنعتی قم و در سایه توجهات حضرت معصومه (س) و تاکیدات رهبری انقلاب و سیاست‌های دولت یازدهم بتوانند فضایی شاد، آرام، پویا، باز و توأم با امنیت جهت افزایش جایگاه علمی و پژوهش‌های دانشجویان و اساتید محترم، مطالبه گری‌های صنفی و سیاسی دانشجویان و تحقق واقعی کرسی‌های آزاد اندیشی و سیاست‌های جدید دولت ایجاد نمایند.

بلاشک همه دانشجویان خواستار اعتلاء و موفقیت دانشجو و دانشگاه هستند.

در آخر برای ایشان و تمامی مسئولین دانشگاه صنعتی قم و دانشجویان گرانقدر آرزوی توفیق روزافزون را از خداوند منّان مسألت می‌کنیم.

ومن الله التوفیق

شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان

دانشگاه صنعتی قم»

انتهای پیام

کد N362052

وبگردی