آفتاب

شهادت 2 فلسطینی در جدیدترین حملات هوایی صهیونیست‌ها به غزه

شهادت 2 فلسطینی در جدیدترین حملات هوایی صهیونیست‌ها به غزه

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه که یک ماشین را مورد هدف قرار داد دو فلسطینی به شهادت رسیدند. رژیم صهیونیستی در این حمله پنج موشک را به سمت نوار غزه شلیک کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، اشرف القدرة، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، جسد این دو فلسطینی به دنبال حمله هوایی اسرائیل به یک ماشین در شهر خانیونس واقع در نوار غزه به این بیمارستان منتقل شد.

یک شاهد عینی در این خصوص گفت: جنگنده‌های اسرائیلی موشکی را به ماشینی که در اردوگاهی اطراف خانه اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود شلیک کردند که در این حمله ماشین منفجر شد و دو تن که در آن بودند به شهادت رسیدند.

پیشتر وزیر بهداشت سابق در دولت حماس اعلام کرد، در حملات خمپاره‌ای اسرائیل به جنوب نوار غزه در میان پنج فلسطینی مجروح شده یک کودک فلسطینی 11 ساله بود که در ناحیه‌های مختلف به شدت مجروح شد.

یکی از شاهدان عینی گفت: بعد از اینکه تعدادی از شهروندان فلسطینی خمپاره‌ای را به سمت تانک‌های اسرائیل پرتاب کردند، تانک‌های اسرائیلی هم به دو مسجد در این منطقه حمله کردند که این امر منجر به مجروح شدن تعدادی از شهروندان فلسطینی شد.

درگیری‌ها در مرزهای میان نوار غزه و اسرائیل در پاسخ به شلیک موشک و حملات هوایی فلسطین به سمت رژیم صهیونیستی شدت یافته است.

در همین راستا، رابرت کولفیل، سخنگوی کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل از حمله نظامی رژیم صهیونیستی و کشتار روز افزون مردم فلسطین که به دنبال پیدا کردن سه شهرک‌نشین اسرائیلی از سوی این رژیم ترتیب داده شده به شدت ابراز نگرانی کرد و افزود: طی دو هفته گذشته در پی حملات اسرائیل، شش فلسطینی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

کد N361971

وبگردی