آفتاب
معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور:

داعش پرورش یافته استکبار جهانی است

داعش پرورش یافته استکبار جهانی است

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور گفت: داعش پرورش یافته استکبار جهانی است که به نام اسلام، شیعیان زیادی را می‌کشد تا چهره‌ای خشن از اسلام نشان دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، سیدمرتضی بختیاری در دیدار صمیمی با همرزمانش در خراسان جنوبی با بیان اینکه هرچه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد بر دایره تفکرات انقلاب افزوده می‌شود و دشمنی‌ها هم افزایش می‌یابد، گفت: اقداماتی که داعش انجام می‌دهند از آنجایی نگران کننده است که با نام اسلام دست به جنایت می‌زنند.

وی تاکید کرد: این گروه پرورش یافته استکبار جهانی است که به نام اسلام شیعیان زیادی را می‌کشند و فرزندان بی‌گناه را سر می‌برند و برخی شبکه‌های غربی نیز با هدف این تصاویر را منعکس می‌کنند تا چهره‌ای خشن از اسلام نشان دهند.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور گفت: نگرانی فعلی از جنایات سلفی‌ها، داعشی‌ها و تکفیری‌ها به نام اسلام است و باید توجه داشته باشیم که این گروه تندرو نه به شیعه رحم می‌کند و نه به برادران اهل سنت ما و باید هوشیار بود.

بختیاری گفت: اینکه روزی مسلمانان توسط خود مسلمانان کشته شوند روز شادمانی اسرائیل است و متاسفانه امروز عده‌ای که مسلمان نیستند وارد میدان شده‌اند و به نام اسلام دست به جنایت می‌زنند.

بر اساس این گزارش، سیدمرتضی بختیاری هشت سال از خدمتش را در دادستانی بیرجند بوده است.

انتهای پیام

کد N361854

وبگردی