آفتاب

پژمان منتظری: نزدیک شدن به سطح اول فوتبال دنیا سخت نیست

پژمان منتظری: نزدیک شدن به سطح اول فوتبال دنیا سخت نیست

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: باور کنید نزدیک شدن به سطح اول فوتبال دنیا سخت نیست فقط باید تمرین‌های بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پژمان منتظری درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: واقعا با مشکلاتی که تیم ملی داشت نتایج خوبی به دست آوردیم. همه شما شاهد بودید که در روند تدارکاتی تیم، با چه مسائلی دست به گریبان بودیم و در کل نتایج خوبی به دست آمد. آن‌ها که از نزدیک شاهد کار ما بودند و کسانی که مدت‌ها پیش از جام جهانی پیش‌بینی می‌کردند تیم ملی در برزیل نتایج افتضاحی می‌گیرد، دیدند که ما چه نتایجی گرفتیم. ما از همان زمان هم مطمئن بودیم که آنقدر تلاش می‌کنیم که نمی‌گذاریم نتایج بدی برای ایران به دست بیاید و معتقدم این نتایج دور از انتظار مردم بود و با انگیزه بالای کادر فنی و بازیکنان به دست آمد.

منتظری همچنین گفت: ما الان انتظار حمایت از تیم ملی که نه، انتظار حمایت از همه ورزشکاران و فوتبالیست‌ها را داریم تا فوتبال کشورمان به سمت روند حرفه‌ای فوتبال دنیا حرکت کند و بتوانیم به استانداردهای روز دنیا روز به روز نزدیک‌تر شویم.

منتظری در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان پس از بازی با آرژانتین اشباع شده بودند و جام جهانی برایشان تمام شده بود گفت: چنین چیزی را قبول ندارم. ما در 4 روزی که بعد از بازی با آرژانتین فرصت داشتیم به خوبی برای بازی با بوسنی آماده شدیم و تمرین کردیم اما در زمین نتوانستیم کیفیت بالای مد نظرمان را ارائه دهیم. مطمئنا تیم ملی از این پس می‌تواند با تدارکات و تمرین‌های خوب و منظم به شرایط حرفه‌ای‌تری برسد. باور کنید ما از نزدیک احساس کردیم که اصلا سخت نیست فقط نیاز به تدارکات بهتر و بیشتر برای تیم ملی داریم.

منتظری در پایان در پاسخ به اینکه آیا شما اعتقاد دارید کی‌روش باید در راس کادر فنی تیم بماند گفت: مطمئنا همین طور است فکر می‌کنم نه من بلکه تمام ملی‌پوشان و مردم همین انتظار را دارند.

انتها ییام

کد N361700

وبگردی