آفتاب

تیموریان: نیجریه و آرژانتین از دستمان در نمی‌رفتند، صعود می‌کردیم!

تیموریان: نیجریه و آرژانتین از دستمان در نمی‌رفتند، صعود می‌کردیم!

هافبک تیم ملی فوتبال پس از بازگشت به ایران گفت: اگر نیجریه و آرژانتین از دست‌مان در نمی‌رفتند به مرحله بعد صعود می‌کردیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آندرانیک تیموریان در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی در جام جهانی 2014 خوب بازی کرد. من سابقه حضور در جام جهانی را دارم و به نظرم عملکرد بدی نداشتیم. لیاقت تیم ملی ایران بود که از گروهش صعود کند. ما روی برنامه از پیش تعیین شده‌مان خیلی کار کرده بودیم اما فکر می‌کنم نیجریه و آرژانتین از دست ما در رفتند. ما باید نیجریه را می‌بردیم و حتی مقابل آرژانتین هم باید امتیاز می‌گرفتیم. مقابل آرژانتین پنالتی دژاگه را نگرفتند و در لحظات آخر گل خوردیم. این‌ها واقعیت‌های فوتبال است که باید پذیرفت.

او همچنین گفت: در بازی دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و صرفا برای گلزنی به میدان رفتیم. من دومین بار بود در جام جهانی شرکت می‌کردم و می‌دانستم در چه سطحی حضور داریم و بازی کردن در این مسابقه‌ها می تواند چه سودی برای ملی‌پوشان داشته باشد. اما ما جلوی بوسنی بی‌تعارف به لحاظ بدنی کمی خسته بودیم و گل زودهنگامی که دریافت کردیم هم کار ما را خراب کرد. در نهایت می‌توانم بگویم همه تلاش‌مان را کردیم.

تیموریان گفت: لیاقت تیم ملی صعود به مرحله بعدی بود اما اتفاقات فوتبالی باعث شد که ما حذف شدیم. برنامه ما طوری بود که به مرحله بعد صعود کنیم.

انتهای پیام

کد N361695

وبگردی