آفتاب

آقاجانیان: رفته بودیم که صعود کنیم/ اکنون بهترین فرصت برای قهرمانی در آسیاست

آقاجانیان: رفته بودیم که صعود کنیم/ اکنون بهترین فرصت برای قهرمانی در آسیاست

مربی تیم ملی فوتبال معتقد است که تیم ملی تمام تلاش خود را در جام جهانی برزیل انجام داده و حداقل توانسته دل مردم را شاد کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت از برزیل درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2014 گفت: همه دیدند که کلاس جام جهانی بسیار بالاست و خیلی از تیم‌های بزرگ همان ابتدای راه حذف شدند.

وی ادامه داد: نکته مثبت تیم ما این بود که همه از کادر فنی گرفته تا بازیکنان یک تیم بودیم. سایر کشورها ستاره داشتند ولی ما تیم بودیم. ما ثمره زحمات خود را در اردوی آفریقای جنوبی و اتریش در برزیل دیدیم و حداقل مردم را شاد کردیم.

وی در ادامه با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم ملی گفت: آن‌ها تمام تلاش خود را کردند و من افتخار می‌کنم که با آن‌ها کار کردم.

آقاجانیان درباره تفاوت عملکرد تیم ملی برابر آرژانتین و بوسنی نیز گفت: فاصله زمانی مسابقه‌ها کم بود و از طرف دیگر باید واقعیت فوتبال را بپذیریم. برای رویارویی با تیم‌های بزرگ دنیا باید بیش از این‌ها تلاش کنیم.

وی درباره درخشش تیم ملی برابر آرژانتین نیز گفت: برابر این تیم با برنامه بودیم و البته داور حق ما را نداد. اگر پنالتی ما را می‌گرفتند حتی روند بازی سوم هم تغییر می‌کرد.

آقاجانیان همچنین گفت: به برزیل رفته بودیم که صعود کنیم. همه تلاش کردند ولی متاسفانه روز بازی با بوسنی روز ما نبود. اگر توپ‌های ما به ویژه شوت شجاعی گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد.

وی در پایان درباره مسابقه‌های جام ملت‌های آسیا که چند ماه دیگر برگزار می‌شود گفت: باید این تیم حفظ و تقویت شود. اکنون بهترین وقت است که بعد از چند دهه بار دیگر قهرمان آسیا شویم.

انتهای پیام

کد N361693

وبگردی