آفتاب

تمجید سرمربی چارلتون از قوچان‌نژاد

تمجید سرمربی چارلتون از قوچان‌نژاد

سرمربی تیم چارلتون از عملکرد رضا قوچان‌نژاد در تیم ملی ایران تمجید کرد و ابراز امیدواری کرد این بازیکن ابرانی بتواند در این فصل بازی های خوبی برای تیمش در لیگ دسته یک انگلیس انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا قوچان نژاد یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی بود که توانست تک گل ایران را در این رقابت ها به ثمر برساند تا به اولین بازیکن تاریخ باشگاه چارلتون تبدیل شود که موفق شده در جام جهانی گلزنی کند.

باب پیترس سرمربی چارلتون با تمجید از بازی قوچان‌نژاد گفت: رضا را از زمانی که در بلژیک بازی می‌کرد تحت نظر داشتم . او بازیکن خوبی است که به خوبی خودش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد. وقتی به چارلتون امد حدس زدم که در روز های اولش موفق نباشد. در واقع رضا به زمان در چارلتون نیاز دارد تا بتواند توانایی‌های خودش را نشان دهد.

پیترس ادامه داد: اکنون پس از جام جهانی فکر می کنم شرایط او خوب باشد و بتواند با قدرت کامل در تیم چارلتون توپ بزند. او بازیکنی با کیفیت بالایی است که از کار کردن با او لذت می‌برم.

چارلتون که فصل قبل از سقوط به دسته 2 انگلیس نجات یافت در لیگ دسته یک انگلیس توپ می‌زند و این فصل تلاش خواهد کرد تا بتواند سهمیه لیگ برتر را کسب کند.

به گزارش ایسنا، قوچان نژاد در دیدار برابر بوسنی تنها گل ایران را در جام جهانی به ثمر رساند.

انتهای پیام

کد N361636

وبگردی