آفتاب

آقا مسعود و توهماتش !

آقا مسعود و توهماتش !

اتحاد مسلمین رمز پیروزی خون بر شمشیر است . امروز شمشیر خون ریز " دیوانگان داعشی " برای تخریب آنچه سالیان سال انقلاب ایران و مردم مظلوم این منطقه برای تحقق آن خونها داده اند در حال فرود آمدن است . ما از شهادت هراسی نداریم اما برای شهادت اخلاق را قربانی نمی کنیم . عاشقیم ولی معشوق را ذبح نمی کنیم .

 

جناب بارزانی که مدتهاست در عراق بعد از صدام بالاترین مقام اقلیم کردستان است ، همچنان توهماتی را در سر دارد که گویا با تذکراتی که در ایران نیز به وی رسانده شده است ، مایل است از هر آشوب و رخدادی برای تبدیل شدن به بزرگترین اسطوره ی کرد های منطقه استفاده و بعضا سوء استفاده نماید .

در خبر ها هم آمده بود که به دستور ایشان از ورود آوارگان موصل و شهر های استان صلاح الدین و نینوا به کردستان جلوگیری شده و عملا مردم بی پناه را از یک سو در خطر مرگ های آن چنانی داعشی قرار داده و از دیگر سو به بن بست ورودی های کردستان . بماند که عذابهایی که این قوم متوحش به انسانهای تحت سیطره ی خود وارد می کنند قابل وصف نمی باشد .همچنین در مذاکراتی که با وزیر امور خارجه آمریکا نیز داشته است طرح استقلال کردستان را مجددا بیان کرده و البته با واکنش سرد جان کری نیز مواجه شده !  

یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که تا خداوند اراده نفرماید ، برگی از درخت فرو نمی افتد چه برسد به اینکه تاریخ ساز قومی شویم که نامش با دلیری و شجاعت آمیخته شده است .مگر با پول های وهابیون و رشوه های دیگر حکام فاسد منطقه می توان تاریخ ساز نیکویی ها بود ؟

به مردم فهیم کردستان خاطر نشان می شویم که شرایطی که امروز در عارق شاهدیم ، حاصل توطئه هایی است که در سالهای گذشته برنامه ریزی و اجرا شده است و یکی از اهدافش تجزیه عراق است به اسم ها و رسمهای مختلف . و فروپاشی استقلال عراق با هیچ منطقی که در راستای اهداف ملت های منطقه باشد سازگار نیست . شاید در کوتاه مدت برافراشتن پرچم کردستان بزرگ دلخوشی هایی را به همراه داشته باشد ، اما همین که گرد و غبار ها فروکش کند ، شاهد آن خواهیم بود که نقشه هایی که از حدود 200 سال قبل برای تجزیه این منطقه طراحی شده تا اولا شاهراه تبادل انرژی در اختیار بیگانگان قرار داشته باشد و همچنین نیروی اتحاد و یکپارچگی مسلمانان نتواند ، مجددا بر جهان آقایی نموده و اقتداری را که قرآن به آن وعده داده است محقق گردد .

ما مسلمانیم و این یعنی فرا مرزی بودن اعتقادات . پس باید به هوش باشیم که دشمن نیز از دریچه ی تشدید گرایشات تند ناسیونالیستی و اغفال مسلمین به تند روی های عجیب و غیر اخلاقی ، سعی در برهم زدن این اتحاد قلبی و اعتقادی دارد .

ما مسلمانیم و این یعنی از " آزادگی"  عبور کرده ایم ، و این پیمودن مراتب آزادگی مساوق است با پایان بخشیدن به مرزها و درنوردیدن ملیت ها . ما مسلمانیم و این یعنی رهبر واحدی چون پیامبر رحمت ( ص ) داریم ، فارغ از اینکه عربیم یا عجم - کردیم یا فارس - بلوچیم یا سیستانی - شیعه ایم یا سنی و - زردیم یا سیاه و...

دوری از محوریت اتحاد مسلمین عوارضی دارد که نمونه ی کوچک آن جنایتهای "دیوانگان داعشی" است ، پس ،

یا ایها المسلمون ، اتحدوا اتحدوا .   

 

 

کد N360875

وبگردی