آفتاب

مصطفی‎وند: والیبال ایران چشم‎ها را خیره کرده است

مصطفی‎وند: والیبال ایران چشم‎ها را خیره کرده است

ملی‌پوش والیبال که هم اکنون در اردوی این تیم حضور دارد معتقد است تیم ایران تاکنون در لیگ جهانی عالی کار کرده است.

سعید مصطفی‎وند در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، درباره عملکرد تیم کشورمان در لیگ جهانی اظهار کرد: کادر فنی و بچه‎ها بسیار خوب عمل کرده‎اند و به نظر من اگر در روزهای اول با ایتالیا نمی‎خوردیم می‎توانستیم از این کشور نیز با دست پُر برگردیم.

وی با تأکید بر اینکه والیبال ایران چشم‎ها را خیره کرده است، ادامه داد: ایران کار راحتی برای صعود دارد و اگر از چهار بازی باقی‎مانده پنج امتیاز بگیرد به‎راحتی صعود خواهد کرد.

مصطفی‎وند در ادامه با بیان اینکه پایه‎گذار پیشرفت والیبال ایران خولیو ولاسکو بود، تصریح کرد: او به لحاظ روحی و روانی تحولی در بازیکنان ایرانی ایجاد کرد و ما را به خودباوری رساند. نبود ولاسکو الان به هیچ وجه به چشم نمی‎آید و بازیکنان نشان دادند بدون او هم می‎توانند درخشش داشته باشند.

او درباره کواچ نیز گفت: وی با اینکه مربی جوانی است اما پخته عمل می‎کند و می‎تواند با ایران به افتخارات زیادی برسد که نیاز به وقت دارد.

وی با اشاره به اینکه در اردوی تیم ملی حاضر هستم، افزود: صحبت‎هایی مطرح شده که کادرفنی در بازی‎های آینده از من نیز استفاده کند اما فرقی ندارد چه کسی بازی کند و مهم موفقیت کشورمان است.

انتهای پیام

کد N360684

وبگردی