آفتاب

فتاحی: وزیر کشور سزاوار گرفتن کارت زرد نبود

فتاحی: وزیر کشور سزاوار گرفتن کارت زرد نبود

نماینده ارومیه در مجلس کارت زرد به وزیر کشور را اجحافی در حق وی بیان کرد و گفت وزیر کشور را مقصر نمی‌دانم چرا که پلیسی برخورد کردن در جامعه شکاف ایجاد می کند.

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه کارت زرد وزیر کشور اجحاف در حق وزیر بود گفت : روز چهارشنبه در مجلس شاهد یک سوال از وزیر کشور بودیم البته آقای مطهری به عنوان یک نماینده ارزشمند مجلس بسیار در رابطه با مسایل کشور حساس است و همواره مشکلات را بیان می کند سوال خود را از وزیر کشور مطرح کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ابراز عقیده کرد: کارت زرد به وزیر کشور اجحاف در حق وی بود و وزیر کشور سزاوار گرفتن کارت زرد نبود.

وی تصریح کرد: جوانانی که امروز در خیابان‌های تهران یا شهرستانها حضور دارند اینها همان بزرگ‌شدگان نسل‌های انقلاب خودمان هستند و اینها با انقلاب بزرگ شده اند و اگر لباس و گفتارشان طبق میل ما نباشد ولی اینها با فرهنگ انقلابی و اجتماعی بزرگ شده اند.

فتاحی ادامه داد: بنابراین وزیر کشور را مقصر نمی دانم بلکه ما باید نگاه چندجانبه ای به موضوع داشته باشیم و اگر قرار باشد پلیسی برخورد شود، پلیسی برخورد کردن بر تعداد ناراضیان از کشور می افزاید.

این نماینده اصلاح طلب مجلس اظهار کرد: معتقدم باید فرهنگ سازی در زمینه فرهنگ و حجاب در خانواده، دانشگاه ها و مدارس آموزش داده شود و از نظر تربیتی، پژوهشی و آموزشی به اینها نگریسته شود.

فتاحی با تأکید بر اینکه وزیر کشور را مقصر نمی‌دانم، گفت: اگر قرار باشد پلیسی برخورد کنیم شکاف بین نظام و مردم ایجاد می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر شاهد چند مورد مطرح شدن استیضاح از وزرا هستیم گفت: باید به این فکر کنیم که به کجا می‌رویم و هدف ما چیست؟

وی تصریح کرد : از سوی دیگر هفته َآینده سرنوشت پرونده هسته‌ای با 1+5 مشخص می‌شود اما باید در نظر داشت که تمام مسائلی که به لحاظ اقتصادی، گرانی و بیکاری با آنها مواجه هستیم اینطور در مقابل قوه مجریه ایستادن، چیز زیادی را عاید کشور نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: من وکیل‌الدوله نیستم اما گفتن این صحبت ها به این معنا نیست که بخواهیم از منافع کشور چشم پوشی کنم. اما معتقدم بیرحمانه در مقابل دولت حرکت کردن سرانجام خوبی ندارد و زمین‌گیر کردن دولت روحانی از بزرگترین خطرهایی است که کشور را تهدید می کند.

انتهای پیام

کد N360675

وبگردی