آفتاب

آلکسیس: نگران داوری بازی با برزیل هستم

آلکسیس: نگران داوری بازی با برزیل هستم

مهاجم تیم ملی شیلی اعلام کرد بیش از هر چیز در بازی با برزیل نگران داوری این بازی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برزیل و شیلی اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام بیستم را شنبه برگزار می‌کنند. برزیل در حالی وارد این مرحله شده است که در دیدار نخست خود برابر کرواسی توانست با اشتباهات داوری پیروز شود. آلکسیس سانچس مهاجم تیم ملی شیلی گفت: از اینکه قرار است با برزیل بازی کنیم خیلی خوشحالم اما آنچه من را نگران می‌کند مسئله داوری است.

داوری در حالی در بازی نخست بین کرواسی و برزیل به نفع میزبان بود که در بازی هلند و شیلی نیز داور مسابقه یک پنالتی واضح شیلی را نگرفت تا باعث شکست این تیم شود. سانچس در ادامه گفت: برزیلی‌ها بهترین مدافعان جام را دارند. از این که قرار است با هم‌تیمی‌هایم در بارسلونا (نیمار و دنی آلوس) روبرو شوم خوشحالم.

مهاجم تیم ملی شیلی در ادامه گفت: برای کسب پیروزی به این دیدار می‌رویم. به اینجا آمده‌ایم تا تاریخ‌سازی کنیم و این چیزی است که به دنبال آن هستیم. ما قهرمان دوره قبل را شکست دادیم و تیم کوچکی نیستیم.

مهاجم تیم ملی شیلی در ادامه گفت: از هم‌تیمی‌هایم راضی هستم. در بازی با برزیل هرچقدر توان داریم رو خواهیم کرد و نشان خواهیم داد که پیروزی برابر اسپانیا اتفاقی نبوده است.

انتهای پیام

کد N360484

وبگردی