آفتاب

رونالدو: مولر رکورد من را می شکند

رونالدو: مولر رکورد من را می شکند

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است که مولر می تواند رکورد گلزنی او در جام جهانی را بشکند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توماس مولر یکی از بااستعدادترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است. این بازیکن آلمانی در جام جهانی 2010 آفریقا جنوبی در حالیکه که کسی او را نمی شناخت همه نگاه ها را به خود جلب کرد. او در این رقابت های عملکرد بسیار خوبی داشت و با زدن پنج گل به عنوان پدیده انتخاب شد.

مولر که در بایرن مونیخ بازی می کند در جام جهانی برزیل هم خوش درسیده است و در دیدار برابر پرتغال به تنهایی سه گل به ثمر رساند تا نخستین بازیکنی باشد که در برزیل هت تریک کرده است.

مولر با وجود آنکه دومین جام جهانی خود را تجربه می کند اما هشت گل به ثمر رسانده است و با رکورد رونالدو برزیلی تنها 7 گل فاصله دارد. رونالدو در گفتگویی که با روزنامه بیلد آلمان داشت به ستایش از مولر پرداخت و تاکید کرد که این بازیکن جوان می تواند در آینده ای نزدیک رکورد او را بشکند. رونالدو که با برزیل جام جهانی 2002 را بالای سر برد، گفت: من ایمان دارم که توماس مولر به زودی بهترین گلزن تمام ادوار جام جهانی می شود.

او ادامه داد: به خوبی می دانم که رکورد من جاودانه نیست. میروسلاو کلوزه قبل از شروع جام جهانی برزیل برای رسیدن به رکورد من تنها یک گل فاصله داشت. او توانست در دیدار برابر غنا گلزنی کند و با رکورد من برابری کند اما حتی اگر رکورد من را هم بشکند کسی دیگر خواهد آمد و رکورد او را خواهد شکست. فکر نمی کنم که این رکورد برای همیشه بماند و مولر بازیکنی است که می تواند این رکورد را بشکند. او هر چند جوان است اما نشان داده است که بازیکن توانایی است.

تیم ملی فوتبال آلمان در نخستین دیدار خود در جام جهانی با چهار گل پرتغال را در هم کوبید. این تیم در دیدار دوم خود با تساوی دو بر دو برابر غنا متوقف شد. شاگردان یواخیم لوو در سومین دیدار هم امشب به مصاف آمریکا می روند. دیداری که تقابل یورگن کلیزمن سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان با یواخیم لوو دستیار سابقش است.

انتهای پیام

کد N360042

وبگردی