آفتاب

تاکید اعضای خبرگان رهبری بر دفاع از عتبات عالیات

تاکید اعضای خبرگان رهبری بر دفاع از عتبات عالیات

اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وقایع عراق در نهایت وحدت و همدلی مردم این کشور را موجب می‌شود بر دفاع از بقاع متبرکه دینی به‌خصوص عتبات عالیات تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسون‌های مجلس خبرگان رهبری در پایان ششمین نشست مشترک خود در آستانه ماه مبارک رمضان، ضمن تبریک حلول ماه رمضان همگان را به بهره‌گیری هرچه بیشتر از فیوضات و برکات این ماه فرا خواندند.

همچنین حمایت خود را از مواضع مقام معظم رهبری، مرجعیت شیعه و علمای اهل سنت در مورد مسایل اخیر عراق که تبعیت به همراهی مردم، اقوام و گروه‌های عراقی را به‌دنبال داشت اعلام کرده و بر وحدت شیعه و سنی و وحدت اقوام مختلف و اقلیت های دینی تاکید کردند.

اعضای حاضر در جلسه همچنین با اشاره به اقدامات وحشیانه گروه تکفیری داعش در عراق و سوریه و محور مقاومت تصریح کردند که دست پنهان و شوم آمریکا، اسراییل و برخی دول عربی مرتجع و عناصر باقیمانده از حزب بعث عراق و جدایی طلبان فریب خورده از آستین این گروه خبیث بیرون آمده که اگرچه در ظاهر موجبات ناراحتی مسلمانان را در پی داشته، ولی در نهایت وحدت و همدلی مردم عراق را موجب می شود که خود از ارزش بالایی برخوردار است.

انتهای پیام

کد N359689

وبگردی