آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

بارش شدید باران تماشاگران را غافلگیر کرد/ تیم ها وارد ورزشگاه شدند

بارش شدید باران تماشاگران را غافلگیر کرد/ تیم ها وارد ورزشگاه شدند

در حالی که زمان اندکی تا آغاز دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بوسنی باقی مانده است، بارش شدید باران در شهر سالوادور تماشاگران دو تیم را غافلگیر کرده است. این در حالی است که به نظر می رسد ورزشگاه محل برگزاری این دیدار مملو از تماشاگران دو تیم نشود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بوسنی در مرحله مقدماتی بیستمین دوره جام جهانی از ساعت 20:30 دقیقه امروز در ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور آغاز خواهد شد. این دیدار در شرایطی برگزار می شود که از ساعت ها قبل هوای شهر سالوادور ابری و همراه با بارش باران بوده است.

در حالی که کمتر از دو ساعت به آغاز این دیدار باقی مانده بارش شدید باران تماشاگران را غافلگیر کرده و آنها با چتر و وسایلی که همراه دارند سعی کرده اند خود را از بارش باران در امان نگه دارند. با این حال بسیاری از آنها که تصور چنین هوایی را نمی کردند به دنبال پیدا کردن وسیله ای برای پوشش خود هستند.

از سوی دیگر بازیکنان دو تیم با اتوبوس ویژه ای که در اختیار دارند وارد ورزشگاه شده اند. بازیکنان تیم ملی فوتبال بوسنی به محض ورود به ورزشگاه راهی زمین شدند تا بازدیدی از وضعیت آن داشته باشند.

هنوز تماشاگران زیادی وارد ورزشگاه نشده اند و با توجه به بارش شدید باران زیر سقف های خیابان های اطراف ورزشگاه مانده اند.

کد N359172

وبگردی