آفتاب

بیل کلینتون: با چند میلیون بدهی کاخ سفید را ترک کردم

بیل کلینتون: با چند میلیون بدهی کاخ سفید را ترک کردم

بیل کلینتون فاش کرد که خانواده‌اش با چندین میلیون دلار بدهی کاخ سفید را ترک کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی صدای روسیه، بیل کلینتون، رئیس جمهوری پیشین آمریکا ضمن دفاع از تعهدات هیلاری کلینتون، همسرش و وزیر امور خارجه پیشین این کشور نسبت به فقرا و تلاش برای مردم آمریکا، درباره دارایی‌های شخصی خانواده‌اش گفت: وقتی کاخ سفید را ترک کردیم مشکلات اقتصادی بسیاری و چندین میلیون دلار بدهی داشتیم.

هیلاری کلینتون اوایل ماه جاری میلادی به شبکه ای بی سی گفت: ما پس از ترک کاخ سفید در سال 2001 میلادی کاملا ورشکسته بودیم و حقیقتا پولدار نیستیم.

بیل کلینتون درباره وضعیت پیشین مالی خانواده خود گفت: این مساله حقیقت دارد که ما میلیونها دلار بدهکار بودیم. همسرم برای کاهش فقر تلاش کرده است.

هیلاری کلینتون در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ نشده و از سال 2013 میلادی که وزارت امور خارجه را ترک کرده چندین سخنرانی ایراد کرده که 250 هزار دلار تاکنون از این راه به دست آورده است. این زوج دو واحد مسکونی یکی در واشنگتن و یکی در نیویورک دارند.

سخنگوی کمیته ملی جمهوری خواهان گفت: هیلاری خودش را به عنوان فردی که از نظر مالی در سطح متوسط است و در میان مردم قرار دارد توصیف می‌کند اما اظهارات اخیر نشان می‌دهد که او چقدر دور از دسترس است.

انتهای پیام

کد N359133

وبگردی