آفتاب
رییس سازمان هواپیمایی کشوری:

ارتقا ایمنی در صنعت حمل و نقل هوایی اهمیت زیادی دارد

ارتقا ایمنی در صنعت حمل و نقل هوایی اهمیت زیادی دارد

تهران - ایرنا - رییس سازمان هواپیمای کشوری گفت: با وجود تحریم های ظالمانه، سازمان هواپیمایی کشوری در جایگاه حاکمیتی نسبت به ارتقا سطح ایمنی در صنعت حمل و نقل هوایی کشور اهمیت زیادی قایل است.

به گزارش ایرنا، علیرضا جهانگیریان عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه اولین همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی، افزود: توجه به رویکردهای سیستمی در مدیریت ایمنی هوایی و فرهنگ سازی در مقوله ایمنی، اطمینان مردم را از این صنعت بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

وی با اشاره به مزیت های برگزاری اولین همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی یادآور شد: از آذر ماه سال گذشته برگزاری این همایش برنامه ریزی و با تشکیل کمیته های علمی و اجرایی در مجموع 356 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد 55 مقاله به صورت پوستر و 14 مقاله توسط اساتید حوزه حمل و نقل هوایی در این همایش ارایه شد.

وی با بیان این که، ˈمیشل فاکسˈ مدیر بخش عملیات هوانوردی سازمان جهانی ایکائو و ˈجهان فقیرˈ مدیر بخش ایمنی و عملیات هوانوردی یاتا در این همایش حضور داشتند، گفت: با برگزاری چند کارگاه آموزشی در حوزه ایمنی بیش از 150 نفر از دست اندرکاران حمل و نقل هوایی در این کارگاه های با آخرین دستاوردهای ایمنی در این حوزه آشنا شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این همایش و استقبال بسیاری از دست اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی از این همایش شاهد ارتقا مقوله ایمنی در تمام زوایای صنعت حمل و نقل هوایی کشور باشیم.

رییس سازمان هواپیمای کشوری در عین حال تاکید کرد: استمرار ایمنی در حمل و نقل هوایی اهمیت زیادی دارد و در مدیریت ایمنی، اطمینان خاطر مسافران و تداوم فعالیت های بی خطر شرکت های حمل و نقل هوایی ایمنی جایگاه ویژه ای دارد.

یادآور می شود؛ اولین همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی با حضور مسوولان صنعت حمل و نقل هوایی، دست اندرکاران امور فرودگاهی، اساتید و کارشناسان این صنعت روزهای سوم و چهارم تیر ماه سال جاری برگزار شد.

اقتصام(3)**1108**1594
کد N359036

وبگردی