آفتاب
نماینده‌ولی فقیه در سپاه:

هر چه پیش می‌رویم نفاق پیچیده‌‌تر می‌شود

هر چه پیش می‌رویم نفاق پیچیده‌‌تر می‌شود

امروز سپاه مهمترین رکن تاثیرگذار در بحران‌های فکری و نفاق آلود است و بسیاری از دلسوزان انقلاب به این نهاد مردمی و مکتبی دل بسته‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: هرچه پیش می‌رویم نفاق پیچیده‌‌تر می‌شود در این شرایط تفکیک جبهه حق و باطل به ظرافت و دقتی زیاد نیاز دارد و افراد بصیر، هوشمند و با دانش قادرند به شناخت صحیحی در این خصوص دست یابند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلیمن علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (چهارشنبه) در همایش نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه که با حضور مسئولین نیروی انسانی در سپاه‌های استانی، نیروها و رده‌های همطراز در سالن اجتماعات شهید محلاتی(ره) ستاد فرماندهی کل سپاه برگزارشد، پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و اظهار داشت: از ویژگی های برجسته این ماه مبارک اندوخته بی نهایت آن است؛ پاداشی که خداوند متعال به تمامی اعمال روزه داران عنایت می کند به دلیل آن است که سفر بی‌نهایت به زاد و توشه‌ای بی نهایت نیاز دارد و انسان می بایست برای حیات ابدی خویش ذخیره‌ای در خور توجه را در زندگی دنیوی تامین کند و ماه رمضان فرصتی مغتنم برای تحقق این منظوراست.

سعیدی با بیان اینکه سیاست‌های نیروی انسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به طور سالانه مورد بازنگری قرار می‌گیرد، گفت: این سیاست‌ها متأثر از متغیرهایی است که بر اساس اقتضائات این متغیرها سیاست‌های سالانه تنظیم می شود.

وی شرایط اجتماعی را از جمله متغیرهای مهم در تعیین این سیاستها عنوان و تصریح کرد: هرچه پیش می‌رویم نفاق پیچیده‌‌تر می‌شود در این شرایط تفکیک جبهه حق و باطل به ظرافت و دقتی زیاد نیاز دارد و افراد بصیر، هوشمند و با دانش قادرند به شناخت صحیحی در این خصوص دست یابند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تاکید کرد: امروز سپاه مهمترین رکن تاثیر گذار در بحران های فکری و نفاق آلود است و بسیاری از دلسوزان انقلاب به این نهاد مردمی و مکتبی دل بسته اند.

وی افزود: سپاه در یک روند تکاملی قرار داشته و دارد و همواره در حال ارتقاء سطح دانش، تخصص و توانمندی نیروها است.

سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود شرایط و متغیرهای یاد شده جایگاه نیروی انسانی در سپاه، جایگاهی حساس و تاثیرگذار است.

کد N358886

وبگردی