آفتاب
همگام با جام جهانی 2014 برزیل؛

سرمربی آرِژانتین: با تمام توان به نیجریه حمله می کنیم/به مسی وابسته نیستیم!

سرمربی آرِژانتین: با تمام توان به نیجریه حمله می کنیم/به مسی وابسته نیستیم!

نیجریه تیم سریعی است که در عین حال قدرتی هم هست و باید مراقب آن‌ها باشیم. آن‌ها در حمله بسیار سریع هستند و به صورت تیمی کار می‌کنند.

سرمربی تیم ملی آرژانتین با بیان اینکه مقابل نیجریه با تمام توان خود به میدان خواهیم رفت گفت: در بازی امشب یک بازی هجومی را به نمایش خواهیم گذاشت.

به گزارش ایلنا، آلخاندرو سابیا سرمربی آرژانتین پیش از دیدار خود برابر نیجریه گفت: در بازی فردا نیز با سیستم 3-3-4 بازی می‌کنیم. تاکنون دو بازی در جام جهانی برگزار کردیم و نقاط ضعف و قوتی هم داشته‌ایم که قطعا تلاش می‌کنیم که نقاط ضعف خود را مرتفع سازیم و بازی به بازی بهتر شویم.

وی در خصوص انتقادهایی که از آرژانتین مطرح می شود گفت: من کاری به انتقادهایی که از تیم ا..م می‌شود ندارم. تنها تمرکزم این است که بتوانیم بازی‌هایمان را در جام جهانی ادامه دهیم. بازیکنانم در هر تمرین صددرصد توان خود را نشان می‌دهند و در بازی با نیجریه نیز با تمام توان خود بازی و به حریف حمله خواهیم کرد.

سابیا ادامه داد: من 11 بازیکن آماده در تیم آرژانتین دارم اما باید بگویم که تغییر خاصی نسبت به بازی قبل نخواهم داشت. اگر هم بخواهم چنین تغییری بدهم همه بازیکنانم آماده هستند.

سرمربی آرژانتین درباره بازی با نیجریه گفت: نیجریه تیم سریعی است که در عین حال قدرتی هم هست و باید مراقب آن‌ها باشیم. آن‌ها در حمله بسیار سریع هستند و به صورت تیمی کار می‌کنند. برای شکست دادن نیجریه باید باعث شویم که آن‌ها توپ را در اختیار نداشته باشند. من فکر می‌کنم بازی با نیجریه کاملا متفاوت با بازی با ایران باشد چرا که نیجریه تیم سرعتی است و بازی هجومی را در دستور کار قرار خواهد داد.

سابیا درباره لیونل مسی گفت: قطعا حضور بازیکن بزرگی مثل لیونل مسی شرایط ما را بهتر می‌کند اما تیم ما فقط به مسی وابسته نیست و تمام بازیکنان ما تلاش‌شان را می‌کنند تا برای تیم مفید باشند.

کد N358841

وبگردی