آفتاب
كائیدی در تذكر شفاهی:

مشکل کمبود آب شهرستان پلدختر جدی است

مشکل کمبود آب شهرستان پلدختر جدی است

باید به وضعیت کمبود آب در شهرستان پلدختر رسیدگی شود و نباید با اقدامات غیرکارشناسی وضعیت آبی منطقه را با بحران روبرو کرد.

نماینده مردم پلدختر تاكید كرد:به دلیل وجود هزار و 600 موتور تلمبه در شهرستان پلدختر در آینده وضعیت آب این شهرستان با مشکلات جدی روبرو خواهد شد بنابراین از وزیر نیرو می‌خواهم در زمینه ساخت سد و تامین آب کشاورزی و شرب اقدامات کارشناسی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی كائیدی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در تذکر شفاهی گفت: ساخت سه سد در بالادست شهرستان پلدختر باعث کمبود آب در حوزه انتخابیه‌ام شده و وضعیت این منطقه را مانند دریاچه ارومیه خواهد کرد.

نماینده مردم پلدختر  ادامه داد: باید به وضعیت کمبود آب در شهرستان پلدختر رسیدگی شود و نباید با اقدامات غیرکارشناسی وضعیت آبی منطقه را با بحران روبرو کرد.

کائیدی افزود: وزیر نیرو به موضوع ساخت غیر کارشناسی سد در منطقه الشتر رسیدگی کند و نباید فراموش کند که زدن سد بر روی پساب در حوزه انتخابیه‌ام معنایی ندارد به دلیل اینکه لازمه ساخت سد وجود آب است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: به دلیل وجود هزار و 600 موتور تلمبه در شهرستان پلدختر در آینده وضعیت آب این شهرستان با مشکلات جدی روبرو خواهد شد بنابراین از وزیر نیرو می‌خواهم در زمینه ساخت سد و تامین آب کشاورزی و شرب اقدامات کارشناسی انجام شود.

کد N358542

وبگردی