آفتاب

کمدین های محبوب در ویژه برنامه خندوانه ماه رمضان

کمدین های محبوب در ویژه برنامه خندوانه ماه رمضان

تهران - ایرنا - کارگردان مجموعه خندوانه گفت: بینندگان این برنامه در ایام رمضان شاهد پیوستن رضا شفیعی جم، شقایق دهقان، سیامک انصاری و بیژن بنفشه خواه به عنوان نفرات ثابت گروه خواهند بود.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، رامبد جوان کارگردان این مجموعه تلویزیونی که در آستانه پخش شانزدهمین قسمت این برنامه در شبکه نسیم است گفت: از ابتدای پخش خندوانه تا به حال بیش از 150 هزار پیام کوتاه دریافت کرده ایم.

وی گفت: دریافت این حجم پیامک با در نظر گرفتن دغدغه این روزهای مردم کشورمان برای پیگیری مسابقات فوتبال جام جهانی مسرت بخش است.

براساس گزارش روابط عمومی خندوانه ، جوان به بازخورد مناسب این برنامه در نگاه مردمی اشاره کرد و افزود: در تدارک برنامه ویژه برای شبهای رمضان هستیم و بخش های متنوعی را در ساعات پایانی شب های رمضان برای مخاطبان تدارک دیده ایم.

به گفته جوان موفقیت مجموعه خندوانه وامدار حرکت جمعی تمام دست اندرکاران و بازخوردهای مردمی است و عوامل دست اندرکار تهیه این مجموعه همواره با در نظر گرفتن ایده های بکر سعی دارند تا برنامه ای نو با هدف آوردن خنده بر چهره مخاطب به روی آنتن ببرند.

وی اظهار داشت: برای بالا بردن سطح کیفی برنامه، تشکیل تیم ایده پرداز با حضور افراد صاحب نظر در این رشته از ابتدا در دستور کار ما قرار داشته است و این تیم با تعامل مستمر با نظرات مردمی و ارایه ایده های کارشناسانه در ایجاد برنامه ای با استانداردهای لازم مصمم است.

جوان گفت: ما در ابتدای مسیر تولید این نوع مجموعه ها هستیم. پروژه خندوانه اتفاقی بی سابقه در تلویزیون کشورمان بوده و ارتقای سطح کیفی برنامه از بزرگترین دغدغه تمامی عوامل تهیه این مجموعه است.

وی در خصوص ترکیب میهمانان برنامه نیز توضیح داد: ما از ابتدا برای دعوت از افراد درجه یک در تمامی بخش های جامعه برنامه ریزی کرده بودیم و می خواهیم این واقعیت را به مردم یادآوری کنیم که رسیدن به درجات بالا و کسب موفقیت در هر رشته ای منوط داشتن اخلاق خوب و شوخ طبعی خاصی است که البته درجه و جنس آن به تعداد انسان های روی کره زمین متفاوت است.

مجموعه خندوانه در 70 قسمت ساخته شده که تا به حال 15 قسمت آن پخش شده است. این مجموعه را می توان هر شب ساعت 23 از شبکه نسیم به تماشا نشست.

فراهنگ (1)** 9246**1601**
کد N358480

وبگردی