آفتاب
سخنگوی دولت اعلام کرد:

تخصیص 250 میلیارد ریال برای احیا و بهسازی جنگل های زاگرس/ سیاست های اقتصاد مقاومتی محور کار برنامه ششم است

تخصیص 250 میلیارد ریال برای احیا و بهسازی جنگل های زاگرس/ سیاست های اقتصاد مقاومتی محور کار برنامه ششم است

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت از تخصیص 250 میلیارد ریال برای احیا و بهسازی جنگل های زاگرس در جلسه هیات دولت امروز (چهارشنبه) خبر داد و گفت: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب قبلا ابلاغ شده بود، به عنوان محور کار برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد باقر نوبخت» روز چهارشنبه بعد از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: امروز جلسه هیات وزیران در دو بخش به مباحث و مسایل اساسی کشور پرداخت.

وی ادامه داد: ابتدا بحث نقشه راه و برنامه زمانبندی برنامه ششم مورد توجه هیات وزیران قرار گرفت؛ با توجه به این که در جلسه روز یکشنبه چگونگی تهیه وتنظیم برنامه ششم به هیات وزیران ارایه شد، امروز نظرات اعضای هیات وزیران و رییس جمهوری در خصوص نحوه رسیدگی و تهیه و تنظیم برنامه ششم در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی مورد تاکید قرار گرفت.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در این جلسه قرار شد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری قبل از کامل کردن برنامه ششم، ابتدا یک آسیب شناسی از برنامه های اجرا شده در کشور داشته باشد و با شناسایی موانع توسعه - که به رغم اجرای پنج برنامه قبل و پنج برنامه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز ابعادی از مسایل توسعه باقی مانده است - بتوانیم برنامه ششم را تهیه کنیم.

این خبر تکمیل می شود.

سیام(3)**9189**1429
کد N358292

وبگردی