آفتاب

عضو کمیسیون امنیت ملی: مردم از ملت عراق برای رفع مشکلاتشان حمایت خواهند کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی: مردم از ملت عراق برای رفع مشکلاتشان حمایت خواهند کرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر این که ملت عراق می‌توانند مشکل داعش را خودشان حل کنند گفت: ملت ایران تا رفع کامل مشکل داعش در عراق از ملت عراق حمایت یکپارچه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عوض حیدرپور نماینده‌ی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نطق میان دستور خود با بیان این که بازنشستگان روزگار سختی را می‌گذرانند از وزیر تعاون و کار و رفاه خواست تا با توجه به این که مشکل قانونی صندوق بازنشستگان فولاد برطرف شده است فرآیند اجرایی آن را تصحیح کند.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌یی ایران و 1+5 گفت: تیم مذاکره فقط و فقط حق مذاکره در مورد موضوعات مشخصی بر اساس فرمایش رهبری و با رعایت اصول ایران را دارد. 1+5 متوجه باشد که تیم مذاکره به دنبال رعایت اصول و تحقق حقوق است و نباید با زیاده خواهی مشکلات را اضافه کنند.

نماینده‌ی شهرضا ضمن تشکر از اجرای طرح ارتقای خدمات سلامت خواهان ارتقاء گروه شهرستان شهرضا در ارائه خدمات بهداشتی شد و خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: معوقات بانکی کارخانه‌های کوچک باعث شده است که این کارخانه‌ها به سختی خودشان را سرپا نگه دارند به همین دلیل باید برطرف کردن مشکل این کارگاهها و کارخانه‌های کوچک در اولویت قرار بگیرد.

وی همچنین خطاب به وزیر اقتصاد خواهان فراهم شدن ملزومات اقتصاد مقاومتی با تکیه بر مالیات شد و بر لزوم تجدید نظر در نحوه‌ی اخذ مالیات از مسکن مهر تاکید کرد.

حیدرپور در پایان از رئیس جمهور خواست تا از به هم ریختن آرامش اقتصادی مردم با افزایش قیمت‌های کالاهای اساسی خودداری شود.

انتهای پیام

کد N357975

وبگردی