آفتاب

ژرژ وه‌آ از دلایل ناکامی ساحل‌عاج می‌گوید

ژرژ وه‌آ از دلایل ناکامی ساحل‌عاج می‌گوید

ستاره سابق فوتبال آفریقا معتقد است که یونان شایسته پیروزی بر ساحل‌عاج بود. او می‌گوید سهل‌انگاری بازیکنان ساحل‌عاج باعث شد تا یونان به دور بعد راه یابد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ساحل‌عاج در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام‌جهانی با نتیجه دو بر یک برابر یونان تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این دیدار در حالی با تساوی یک بر یک دنبال می شد که در لحظات پایانی ساماراس از روی نقطه پنالتی گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند تا دیدیه دروگبا و یارانش وداع تلخی با جام جهانی داشته باشند.

ژرژ وه‌آ، ستاره سابق فوتبال آفریقا معتقد است که ساحل‌عاج به راحتی می توانست به دور بعد صعود کند اما سهل انگاری بازیکنان این تیم باعث شد تا این یونان باشد که جواز صعود به دور بعد را به دست آورد. او گفت: همه ما دیدیم که ساحل عاج نمایش خوبی نداشت و در دیدار برابر یونان شایسته پیروزی نبود. این تیم یونان بود که بازی کاملا حساب شده ای را به نمایش گذاشت و از اشتباهات حریف نهایت استفاده را برد و در نهایت پیروز از میدان خارج شد.

او ادامه داد: سرمربی ساحل عاج تعویض های خوبی انجام نداد و بازیکنان جایگزین نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. یک تیم باید بازی گروهی را در دستور کار خود قرار دهد. سالمون کالو به راحتی فرصت های گلزنی را از دست می داد. او می توانست قبل از آن که سوت پایان بازی زده شود تیمش را جلو بیندازد و کار به لحظات پایانی نکشد. ساحل عاج نمایش ضعیفی در جام جهانی داشت و به نظرم یونان شایسته پیروزی بود چرا که این تیم به خوبی قدر موقعیت های خود را دانست و با یک بازی خوب و حساب شده جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

در این گروه تیم ملی فوتبال کلمبیا نمایش بسیار خوبی داشت و با سه پیروزی پیاپی جواز صعود به دور بعد را به دست آورد. یونان با چهار امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. ساحل عاج هم با سه امتیاز سوم شد. اما ضعیف ترین نتیجه را در این گروه ژاپن به دست آورد که تنها با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفت تا یکی از قوی ترین و بهترین نمایندگان آسیا از دور رقابت ها کنار رود.

انتهای پیام

کد N357921

وبگردی