آفتاب

عملیات ارتش رژیم صهیونیستی برای یافتن 3 اسرائیلی به بن بست رسیده است

عملیات ارتش رژیم صهیونیستی برای یافتن 3 اسرائیلی به بن بست رسیده است

در حالی که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی برای یافتن سه شهرک نشین ربوده شده همچنان ادامه دارد، برخی نظامیان اسرائیلی اعلام کردند که این عملیات به بن بست رسیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، برخی نظامیان ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کردند که عملیات ارتش این رژیم برای یافتن سه شهرک‌نشین ربوده شده به خاطر نبود اطلاعات کافی به بن بست رسیده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به خاطر رسیدن به بن بست در خصوص یافتن شهرک‌ نشینان اسرائیلی، احساس ناامیدی و شکست می‌کنند اما مسئولان سیاسی همچنان خواهان این هستند که جنبش حماس را مسئول این اقدام بدانند و ادعا می‌کنند که شواهد و مدارکی در این خصوص در اختیار دارند بدون اینکه این شواهد را نشان بدهند.

مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش عملیات خود را در شمال غرب شهر "الخلیل" ادامه خواهد داد و پیش‌بینی می‌شود که ظرف روزهای آتی این عملیات به پایان برسد.

همچنین روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد که ارتش به خاطر نگرفتن نتیجه از عملیات جستجو بسیار نگران است.

این در حالی است که رژیم صهیونسیتی با هدف جلب کردن توجه جهانیان به خود، مادر یکی از ربوده شدگان را به ژنو فرستاد تا در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل شرکت کرده و به سخنرانی بپردازد اما تعداد زیادی از نمایندگان حاضر در این نشست از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها انتقاد کردند.

نماینده کوبا در این نشست گفت: اسرائیل قانون بین‌الملل را نقض کرده و حقوق فلسطینی‌ها را از آن‌ها گرفته است.

نماینده مراکش نیز اظهار داشت: اسرائیل با خشونت با فلسطینی‌ها برخورد می‌کند.

نماینده برزیل نیز از شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و از این رژیم خواست به عملیات شهرک‌سازی‌ پایان دهد.

در همین راستا شورای امنیت سازمان ملل با درخواست اردن برای صدور قطعنامه‌ای جهت محکوم کردن خشونت‌های اسرائیل علیه فلسطینی‌ها و انجام عملیات گسترده‌ نظامی با بهانه یافتن سه شهرک‌نشین ربوده شده مخالفت کرد.

از سوی دیگر سامانتا پاور، نماینده آمریکا نیز اعلام کرد که هرگونه انتقاد مستقیم از رژیم صهیونیستی به مثابه تجاوز از خط قرمزهاست.

همچنین اسیران فلسطینی که از 62 روز پیش در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده‌اند در نامه‌ای از محمود عباس، رئیس تشیکلات خودگردان فلسطین خواستند تا برای برگزاری نشستی فوری در شورای امنیت جهت پایان دادن به خشونت‌های نیروهای اسرائیلی علیه آنان، اقداماتی اتخاذ کند.

انتهای پیام

کد N357802

وبگردی