آفتاب
سعید جلیلی در اجتماع لبیک:| 180107

حمله گازانبری آمریکا با اهرم تکفیر برای مقابله با تمدن جدید اسلامی است

حمله گازانبری آمریکا با اهرم تکفیر برای مقابله با تمدن جدید اسلامی است

آن چیز که برای ملت ما و جهان اسلام اهمیت دارد وحدت حول محور اسلام است. این وحدت اجازه نمی دهد تا دعوای قدیمی شیعه و سنی و عرب و عجم مطرح شود تا از این طریق اهداف دول استکباری تامین شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز قدرت شکل گرفته در جهان اسلام توانسته جنبه پوشالی بودن زور مستکبران آنها را رسوا کند، گفت:حمله گاز انبری آمریکا و اسلام آمریکایی با اهرم های تکفیر و تحریم برای مقابله با این تمدن جدید اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سعید جلیلی در اجتماع بزرگ لبیک که عصر امروز در میدان امام حسین(ع) برگزار شد گفت: امام خمینی نهالی در جهان اسلام کاشت که پس از 50 سال این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی بسان یک شجره طیبه در جهان شکل گرفته است، اظهار داشت: ناباورانه شاهد بودند که روز به روز این شجره طبیه تنومندتر و پربارتر می شود و مقاومت می کند, پیشرفت می کند و معادلات قدرت را تغییر می دهد و شکل جدیدی از مردم سالاری دینی را نشان داد و منحصر به ایران نماند و تکثیر شد و به یک الگو مبدل شد.
عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: امروز جهان اسلام پس از نیم قرن دیده است که اگر دعوت خدا و پیامبر را جواب بدهد چه حیات و قدرتی می گیرد و شاهد بودندکه ملت ما به این دعوت جواب داد و قدرت و حیات جدیدی یافت و سن پیشرفت او شتاب گرفت و ملتی که توانست خرمشهر را آزاد کند در ایران نماند و بر مبنای حرکتش جنوب لبنان را هم آزاد کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه به قول سید حسن نصرالله امروز دوران پیروزی های اسلام شکل گرفته است خاطر نشان کرد: غربی ها دیدند که اینگونه نیست که مانند قدیم منویاتشان را دنبال کنند و دیدند که جهان اسلام مسیر صحیح را پیدا کرده ونقشه هایشان را نقش برآب کرده است.
جلیلی افزود: امروز قدرت شکل گرفته در جهان اسلام توانسته نه تنها جنبه پوشالی بودن زور آنها را رسوا کند بلکه جنبه تزویر آنها را هم نشان داده است.
عضو شورای راهبردی سیاست خارجی بابیان اینکه این مدعیان زورگویی وکدخدایی در جهان دارای ویژگی تزویر هم هستند تاکید کرد: آنها در پی ناعادلانه ترین مناسبات امتیازاتی مانند حق وتو و سلاح های کشتار جمعی به دست آوردند و کسانی که به بدترین نحو از سلاح های کشتار جمعی استفاده کردند و بدترین رفتارها و بدترین عملیاتهای تروریستی را داشتند به برکت انقلاب اسلامی قدرت پوشالی و تزویر آنها نشان داده شد و آنان به چنان دریوزگی افتادند که به تروریزم متوسل شدند.
وی با یادآوری اینکه آمریکا بیشتر از همه به مقابله با نظام های مردم سالار می پردازد تاکید کرد: کار آنها این است که برای مقابله با پدیده انقلاب در سطح جهان و منطقه همه اهرم های خود را به کار می برند و حمله گاز انبری آمریکا و اسلام آمریکایی با اهرم های تکفیر و تحریم برای مقابله با این تمدن جدید اسلامی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قدرت اسلام ناب این است که هم می تواند پیشرفت کند هم می تواند مقاومت می کندو هم تمدن سازی، ابراز داشت: استکبار برای مقابله با آن از حربه های قدیمی مانند مشغول کردن شیعه وسنی و عرب و عجم و اختلاف انداختن بین آنها سعی می کند تا به مقاصد استکباری اش دست یابد و مانع از ایجادوحدت شود.
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: اینکه چند مزدور را اجیر کنند و آنها رافعال کنند یک نقشه قدیمی نخ نماست و مردم ما درجهان می دانند که آمریکا و قدرت های استکباری گروهک های تروریستی را تشکیل دادند و بعدا به بهانه مقابله با آنها منطقه را اشغال کردند و حال بعداز 14 سال حضور در افغانستان می گویند که هنوز گروه های تروریستی در افغانستان باقی اند.
جلیلی با بیان اینکه آنها با فرستادن عده ای مزدور در منطقه سعی می کنند تا قدرت و ظرفیت شکل گرفته در منطقه را مشغول خود کنند خاطر نشان کرد: این جنگ یک جنگ نیابتی از طرف اربابان استکباری شان است تا مانع از شکل گیری تمدن اسلامی درمنطقه شوند.
عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ظرفیتی که امروز در منطقه شکل گرفته به مانند یک کشتی است که در برابر امواج سهمگین مقاومت می کند گفت: ملت عراق با وحدت و مقاومت چنان شکستی را به دشمن تحمیل می کند که دشمن فرار کند. امروز شیعه، سنی و کرد چنان ذلتی را به آنها تحمیل کنند که به فکر چنین نقشه هایی نیفتند.
عضو شورای راهبردی سیاست خارجی با بیان اینکه امروز گروه های تروریستی آمده اند که تهدیدی برای جهان اسلام باشند اظهار داشت: با ظرفیتی که شیعه وسنی در کنار هم داشتند شکست های بزرگی را به رژیم صهیونیستی وآمریکا تحمیل میک ند و مانع از ادامه یافتن چنین روندی می شود.
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با اشاره به بحران سوریه بیان کرد: آنها زمانی که دیدند سوریه دژ محکم مقاومت است فکر کردند که می توانند با چند گروهک منویات خود را دنبال کنند و وقتی از ملت سوریه تو دهنی خوردند خواستند انتقامشان را درعراق بگیرند و انشااله به برکت قرآن چنان شکستی بخورند که بفکر فتنه ای دیگر در هیچ کجای دنیا نباشند.
جلیلی افزود: ملت عراق با وحدت و همبستگی ملی ودفاع از حاکمیت ملی وتمامیت ارضی و توسل به قرآن و اهل بیت پیروز می شوند و این پیروزی ها مقدمه ای برای وحدت در جهان اسلام در برابر آمریکا واسرائیل می شود.
وی با اشاره به مقاله یکی از استراتژیست های آمریکایی ابراز داشت: این استراتژیست گفت که ما باید در کنار تحریم و تهدید جهان اسلام را مخیر به دو انتخاب اسلام لیبرال یا اسلام تکفیری و متحجر کنیم تا از این طریق منویات خودمان را جلوببریم.

جلیلی با بیان اینکه در اسلام نابی که امام آورد هم حق بود و هم تکلیف، یادآور شد: در اسلام لیبرال تکلیفی وجود ندارد و تکیه اش بر حق است و در اسلام متحجر و تکفیری حق وجود ندارد ولی در اسلام ناب شاهد این هستیم که امام می گوید انسان دارای حقوق است والبته یک تکالیفی هم داراست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آن چیز که برای ملت ما و جهان اسلام اهمیت دارد وحدت حول محور اسلام است تاکید کرد: این وحدت اجازه نمی دهد تا دعوای قدیمی شیعه وسنی وعرب وعجم مطرح شود تا از این طریق اهداف دول استکباری تامین شود وجهان اسلام می داند با وحدت حول محور قرآن و اسلام می تواند موفقیت های بزرگی را رقم بزند.
وی ادامه داد: آنها دیدند که با همین اسلام است که مردم سالاری دینی شکل گرفته و مشاهده کردندکه اسلام وولایت مانع از پیروزی فتنه 88 در ایران شد و امروز هم مرجعیت حامی دولت عراق است.
جلیلی با تاکید مجدداً بر اینکه ما در دوران پیروزی قرار داریم بیان کرد: پیروزی های بزرگتری برای جهان اسلام در پیش است وآمریکا ونوکران او هیچ غلطی نمی توانند بکنند زیرا اگر آنها می توانستد با کمک چند مزدور موفق شوند در جنگ 8 ساله که مزدوری به نام صدام را به کار گرفتند موفق می شدند و دیدیم که مدعیان حقوق بشر سلاح های شیمیایی را در اختیار صدام قرار دادند و شیعه وسنی را در سردشت به خاک وخون کشیدند.
عضو شورای عالی امنیت ملی در پایان خاطر نشان کرد: مردم منطقه با توسل به اسلام و ولایت و وحدت می توانند موفقیت های بیشتری را بدست آوردند.

 

کد N357053

وبگردی