آفتاب
بازتاب سخنان رییس دستگاه قضا در راهروی مجلس؛

میرتاج الدینی: اطلاعی ندارم/ نوباوه: نمی دانم چه می گویید

میرتاج الدینی: اطلاعی ندارم/ نوباوه: نمی دانم چه می گویید

تهران - ایرنا - در حالی که سخنان رییس قوه قضاییه درباره صدا و سیما به تیتر نخست بسیاری از رسانه ها تبدیل شده بود، دو نماینده مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما از محتوای این سخنان اظهار بی اطلاعی کردند.

به گزارش ایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در حاشیه آیین تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با بیان این که صدا و سیما یک رسانه ملی است و باید برای رفع مشکلات کمک کند ، گفت: در یک برنامه ای مجری، تهیه کننده یا مدیر شبکه نباید دست به دست هم دهند و قوه قضاییه را یک جانبه محاکمه کنند.

رییس دستگاه قضا افزود: همه می دانیم که در همه دستگاه ها مشکلات وجود دارد، قوه قضاییه نیز از این امر مستثنی نیست اما توقع داریم که قضاوت ها عادلانه باشد نه این که کسی بیاید در رسانه ملی حضور پیدا کند و بگوید بدون پارتی مطلقا نمی شود در آنجا کاری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس درباره انتقادات اخیر رییس قوه قضاییه از صدا و سیما به خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: من هنوز اظهارات آقای آملی لاریجانی را نخوانده ام.

وی در عین حال افزود: قطعا صدا و سیما به عنوان رسانه ملی در خدمت همه قوای سه گانه است و اگر بنا بر پاسخ به این اظهارات باشد، روابط عمومی سازمان صدا و سیما درباره آن توضیح می دهد.

رمضانعلی شجاعی کیاسری نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: من نمی دانم منظور رییس قوه قضاییه چه بوده و حتما مصادیقی داشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما حضور دارند و حجت الاسلام رییسی، معاون قوه قضاییه ریاست این شورا را بر عهده دارد و در این مورد چیزی مطرح نشده است.

«بیژن نوباوه» دیگر نماینده قوه مقننه در شورای نظارت بر صدا و سیما با ابراز بی اطلاعی از اظهارات رییس قوه قضاییه و انتقاد وی از عملکرد صدا و سیما به خبرنگار ایرنا گفت: من اصلا بحث هایی که شما می گویید را نشنیده ام و چرا تاکنون آقای رییسی که رییس شورای نظارت بر صدا و سیماست این موضوع را مطرح نکرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: من تا به حال یک بار هم نشنیده ام آقای رییسی در این باره حرفی بزند.

سیام(3)**2021**ل.الف.ی ** 1418
کد N356602

وبگردی