آفتاب
در نطق میان دستور مطرح شد؛

سرداور پرونده کرسنت دوست بچگی طرف اماراتی است/ آقای روحانی شما ایدئولوگ انقلاب نیستی به داد صیفی کاران برسید

سرداور پرونده کرسنت دوست بچگی طرف اماراتی است/ آقای روحانی شما ایدئولوگ انقلاب نیستی به داد صیفی کاران برسید

نماینده مردم شاهین شهر گفت: رای صادره در پرونده کرسنت که با تبانی همراه است فاقد ارزش و مخدوش بوده و ملت ایران زیر بار آن نمی رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در نطق میان دستور خود خطاب به رئیس جمهور گفت: شما رئیس قوه مجریه هستید نه ایدئولوگ انقلاب و بنیان گذار مکتب نیاوران بنابراین به معیشت مردم و داد صیفی کاران برسید. قول هایی که دادید را انجام دهیم.

وی افزود: آقای جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در 9 فروردین امسال در مصاحبه ای عنوان کردند که در مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها میزان یارانه نقدی اقشار ضعیف جامعه را افزایش می دهند اما این اتفاق نیفتاده و هنوز بسیاری محتاج نان شب هستند.

این نماینده مجلس با اشاره به پرونده کرسنت و فساد آن گفت: از سرداور پرونده کرسنت که با طرف اماراتی از بچگی همبازی و دوست شفیق بودند نمی توان انتظار صدور حکم عادلانه و بی طرف داشت چراکه در همین شرایط رسیدگی به پرونده جلسات همفکری و هماهنگ مخفیانه با طرف اماراتی داشته و دارد.

حاجی دلیگانی گفت: جهانیان بدانند با این تبانی ها رای نامبرده فاقد ارزش و مخدوش بوده و ملت ایران زیر بار آن نمی رود.

این نماینده مردم شاهین شهر گفت: از رئیس قوه قضاییه انتظار است با عاملین فساد در پرونده کرسنت به دقت برخورد و ملاحظه هیچ فردی را نکند و آنان که به منافع ملت ایران خیانت کردند را به سزای اعمالشان برسانند.

 

 

 

کد N356319

وبگردی