آفتاب

بازی آمریکا و پرتغال رکورد تماشاگران تلویزیونی را شکست

بازی آمریکا و پرتغال رکورد تماشاگران تلویزیونی را شکست

25 میلیون آمریکایی از طریق تلویزیون مسابقه فوتبال آمریکا و پرتغال در جام جهانی برزیل را تماشا کردند و رکوردی بی‌سابقه را به ثبت رساندند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسابقه فوتبال تیم‌های آمریکا و پرتغال در جام جهانی 2014 که با تساوی 2-2 به پایان رسید‌، 25 میلیون بیننده‌ی آمریکایی را پای تلویزیون‌ها نشاند.

تعداد مخاطبین پوشش تلویزیونی این بازی از بینندگان تمام مسابقات فوتبال و سریال‌های تلویزیونی در تلویزیون آمریکا بالاتر بود.

پوشش تلویزیونی این بازی از دیگر مسابقات جام جهانی برزیل در کشور آمریکا نیز مخاطب بیشتری داشته است. پیش از این‌، پربیننده‌ترین مسابقه فوتبال جام جهانی 2014 بازی آمریکا و غنا بود که بیش از 11 میلیون نفر آن را تماشا کردند.

تعداد تماشاگران این بازی از طریق دو شبکه ESPN و «یونی‌ویژن» برابر 24 میلیون و 700 هزار نفر بود که 18 میلیون و 200 هزار نفر آن جذب ESPN شده بودند.

به گزارش رویترز، رکورد پیشین میزان بینندگان تلویزیونی آمریکا مربوط به فینال جام جهانی فوتبال بانوان 1999 بود که بین آمریکا و چین برگزار شد. این رقابت ورزشی 17 میلیون و 980 هزار تماشاگر را پای دستگاه‌های تلویزیون نشاند.

انتهای پیام

کد N356001

وبگردی