آفتاب

تذکر یک نماینده به وزیر اطلاعات نسبت به برگزاری جلسه دوستانه با اعضای مشارکت

تذکر یک نماینده به وزیر اطلاعات نسبت به برگزاری جلسه دوستانه با اعضای مشارکت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری نشست دوستانه وزیر اطلاعات با اعضای حزب منحله مشارکت تذکر آئین‌نامه‌ای داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی حمید رسایی، نماینده مردم تهران در تذکر آئین‌نامه‌ای گفت: تماشاچیانی که در جلسه علنی مجلس حضور دارند، موظف به رعایت سکوت و نظم در جلسه هستند، اما امروز تعدادی از این تماشاچیان در جریان نطق یکی از نمایندگان شروع به تشویق کردند که لازم بود هیات رئیسه به صراحت این مساله را تذکر دهد.

وی همچنین افرود: اخیرا وزیر اطلاعات جلسه دوستانه ای با حزب منحله مشارکت داشته است. حزبی که در دوره حاکمیت اصلاح‌طلبان آمریکایی و مجلس ششم نقش براندازی ایفا کرده است و در دوره مجلس ششم مهمترین نقش برای مقابله با اصول و ایدئولوژیک قانون اساسی را داشته است.

این نماینده مجلس با طرح این سوال که آیا معنای اعتدال این است؟، بیان کرد: محتوای این جلسه که دوستانه بوده باید در اختیار نمایندگان قرار گیرد. آیا محتوای آن مربوط به انتخابات ریاست جمهوری بوده است؟ این جلسه دوستانه بوده و ربطی به وزارت اطلاعات ندارد.

به گزارش مهر، محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: ممکن است وزیر اطلاعات اصل این مساله را تکذیب کند که رسایی گفت: اگر تکذیب کردند من در خدمت دوستان هستم.

کد N355997

وبگردی