آفتاب

یک مرد با فتقی به اندازه توپ فوتبال!+عکس

یک مرد با فتقی به اندازه توپ فوتبال!+عکس

یک مرد انگلیسی با فتقی به اندازه یک توپ فوتبال می گوید، اسم او را به طور تصادفی از فهرست انتظار بیمارستان برای عمل جراحی درآورده اند و حالا که فتقش به شدت بزرگ شده، می گویند بودجه لازم برای جراحی و برداشتن آن را ندارند.



به گزارش آفتاب به نقل از سایت «دیلی میل»، آلن آستین 57 ساله می گوید فتق اش در عرض یک دوره 8 ماهه که شبیه کابوس بوده، 30 سانت در 30 سانت شده و حالا به سختی راه می رود و به شدت درد دارد


.او می گوید تاخیری که بیمارستان در جراحی اش ایجاد کرده، باعث شده که ماجرا از یک جراحی ساده فتق بالاتر برود و اکنون به یک عمل پیچیده نیاز دارد که 12 هزار پوند هزینه برمی دارد.


مشکل اینجا است که سازمان تامین اجتماعی فقط 5 هزار پوند از این هزینه را می پردازد و به او گفته اند جراحی اش خیلی هم ضروری نیست:«مثل کابوس بوده. آنها نمی توانند من را این طوری رها کنند، خیلی دردناک است... اولش هم درد داشت ولی می توانستم با آن کنار بیایم. حالا اندازه اش 5 برابر شده و واقعا سنگین است. هر روز از ساعت 4 و نیم بعد ازظهر به بعد، به خاطر این می نشینم.»


آقای آستین در سال 2013 یک عمل جراحی انجام داد تا ترکیدن یک ورم در روده اش را مداوا کنند. این جراحی جانش را نجات داد ولی باعث شد تا فتق بگیرد. جراحی بعدی برای رفع این مشکل عقب افتاد چون دکترها می ترسیدند به قلبش فشار بیاید. حدود 2 ماه بعد در ژانویه، بیمارستان اعلام کرد اسم او به طور تصادفی از فهرست انتظار خط خورده و حالا هم که وضعش حادتر شده، هزینه جراحی خیلی زیاد شده است.  


کد N355038

وبگردی