آفتاب
گزارش خبرنگار اعزامی مهر از برزیل؛

کری‌خوانی کی‌روش در تمرین و شادابی ملی‌پوشان/ دروازه‌بان‌ها جدا شدند!

کری‌خوانی کی‌روش در تمرین و شادابی ملی‌پوشان/ دروازه‌بان‌ها جدا شدند!

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران شهر سائوپائولوی برزیل درحالی ظهر امروز به وقت محل برگزار شد که در این تمرین کارلوس کی‌روش در کنار سایر ملی‌پوشان به انجام بازی تنیس فوتبال پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با بوسنی آماده می‌کند، ساعت 12 امروز به وقت محلی (ساعت 19:45 به وقت تهران) یک جسه تمرینی را برگزار کرد که پشت درهای بسته برگزار شد. طبق قوانین فیفا تنها 15 دقیقه ابتدایی این تمرین برای خبرنگاران و عکاسان آزاد بود.

بازیکنان تیم ملی در تمرین امروز بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدار قبل مقابل آرژانتین، بسیار با نشاط بودند و تمرینات را با روحیه بالایی برگزار کردند. کادر فنی هم از شرایط موجود ابراز رضایت کرده و آخرین نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کردند.

از نکات جالب تمرین امروز  به پا به توپ شدن و حضور کی‌روش در تمرین تنیس فوتبال و کری خواندنش برای بازیکنان بود. دروازه‌بان‌ها هم با تصمیم کادرفنی از سایر بازیکنان جدا شده و در زمین شماره 2 به کارهای اختصاصی مشغول شدند. البته شوخی‌ها آندو با سایر بازیکنان هم در این تمرین جالب توجه بود.

همچنین در این تمرین خسرو حیدری و سیدجلال حسینی بصورت اختصاصی در گوشه‌ای از زمین تمرین کردند که بیشتر به ارسال بلند توپ به سمت همدیگر پرداختند.

ملی‌پوشان همچنین پس از پایان این تمرین برای صرف ناهار به رستوران کمپ رفتند.

طبق برنامه اعلام شده، تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری تمرین به هتل بازمی‌گردد و پس از صرف نهار و کمی استراحت ساعت 16:25 (به وقت برزیل) شهر سائوپائولو را به سمت سالوادور ترک می‌کند تا سومین دیدار خود را، این بار مقابل تیم بوسنی و هرزگوین ساعت 20:30 روز چهارشنبه (4 تیرماه) برگزار کند.

کد N354764

وبگردی