آفتاب
گزارش خبرنگار اعزامی مهر از برزیل؛

کی‌روش: همانند دیدار با آرژانتین مقابل بوسنی بازی می‌کنیم/ برای صعود باید ببریم

کی‌روش: همانند دیدار با آرژانتین مقابل بوسنی بازی می‌کنیم/ برای صعود باید ببریم

سرمربی تیم فوتبال ایران تاکید کرد با همان روش که برابر آرژانتین تیمش را به میدان فرستاد، مقابل بوسنی بازی خواهد کرد. وی همچنین گفت: تیم ملی ایران باید حتما در بازی آخر خود پیروز شود تا شانس صعود به مرحله بعدی جام جهانی را از دست ندهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در بازی با بوسنی با همان حالت دفاعی و دل بستن به ضد حملات، بازی خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: تیم بوسنی به خاطر دو شکست مقابل آرژانتین و نیجریه و حذف شدن از جام، در بازی مقابل ایران چیزی برای از دست رفتن ندارد که این مساله کارمان را سخت می‌کند. قطعا این مساله باعث می‌شود آنها حداقل دنبال کسب یک پیروزی در بازی آخر خود در جام جهانی بوده تا به نوعی آبروی خود را حفظ کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: موقعی که کشور بوسنی و هرزگوین به استقلال رسید و به عضویت فیفا در آمد، نخستین بازی رسمی آنها با ستارگان فیفا برگزار شد، من سرمربی ستارگان فیفا بودم و کاملا آن بازی را یادم هست، پس می‌دانم کارمان برابر این تیم سخت است.

کی‌روش همچنین در مورد شانس ایران برای صعود به مرحله بعدی مسابقات هم گفت: برای کسب پیروزی مقابل بوسنی بازی می‌کنیم و باید آن مسابقه را با برتری به پایان برسانیم تا بتوانیم شانس صعود به مرحله بعدی جام را داشته باشیم.

کد N354715

وبگردی